H36 •you ruin everything•

888 75 0
                                    

REBEL

"Ik moet terug..." Zeg ik amper hoorbaar. Ik kijk uit het raam. Het was vreemd maar het was alsof ik de roedel miste? "Wat bedoel je" hoor ik hem slaperig zeggen. Ik kijk om en zie hoe hij overeind zit in het bed.

"Ik moet terug naar de roedel" zeg ik iets zelfverzekerder. "Ik ga met je mee" is zijn antwoord en na enkele seconden staat hij voor me.

Zijn handen nemen demijne vast. Zijn duimen wrijven over mijn handen en zijn ogen kijken in demijne.

"Dat gaat ni-" stoter ik maar ik word onderbroken "ik laat je niet alleen gaan..."

"Darius is er..."probeer ik maar zijn blik word strenger. Zijn slaperige oogjes waren verdwenen.

"Gaan we?" Dringt hij aan terwijl hij me naar de deur lijd.

Voorzichtig klop ik op Darius zijn deur en alsof hij er op stond te wachten opende de deur meteen.

Wanneer hij me zag was het alsof ik teleurstelling zag in zijn ogen.

"We gaan -" alsof hij mijn gedachten kan lezen antwoord hij al " ik ga niet mee, ik kan het niet sorry" en enkele seconden later sta ik voor een gesloten deur.

Ik staar naar de deur en voel hoe Brent zijn hand op mijn schouder legt. "Kom" fluistert hij zacht.

LUKE

"Alpha!" Roept iemand. Ik draai me meteen om en zie hoe 3 van mijn hunters de dicht begroeide struiken uit komen gelopen. Ze hadden 3 andere mensen met zich mee.

De pittige geur drong tot me binnen. Een alpha. Hoe dichter ze kwamen hoe duidelijker het werd.

Ik kende haar. Ze was de alpha die mijn bèta's en commandant wou.

De 2de lijkt sprekend veel op haar en is een duidelijke beta en dan nummer drie...

Hij word gedragen door 1 van de hunters. Hij ademt traag en beweegt niet.

Wanneer de voor me op hun knieën zitten trek ik de alpha overeind en duw haar tegen de muur aan.

"Waar zijn ze" snauw ik haar toe. Onze gezichten zijn maar enkele centimeters van elkaar verwijdert. Ze draait haar gezicht weg om me niet te hoeven aan kijken.
Ik hoor de beta hard grommen achter me.

"Wie?"bromt ze terug. "Mijn bèta's en commandant, jij was de enige die wist wie ze waren, vertel op" gromt mijn wolf. Als het op mijn roedel aankwam was ik heel beschermend.

Kwaad beuk ik mijn vuist in de muur juist naast haar hoofd. Ik voel hoe ze bibbert. Kwaad grom ik en ik kan elk moment haat hoofd er af rukken.

"FEDUCIA!" Schreeuwt plots iemand.
Haar blik schiet naar de persoon.

Een hand raakt mijn lichaam aan en tintelingen gaan door mijn lichaam. Meteen ontspan ik.

Ik verwijder me van feducia. Feducias ogen kijken vol ongeloof.

Gefrustreerd haal ik mijn handen door mijn haar, draaide ik me een kwart en deed alsof een steen wat verderop heel belangrijk was.

Waarom moet ze nu echt iedereen kennen.

FEDUCIA

"Je leeft!" Tranen van vreugde rollen over mijn kaken en ik sla haar in mijn armen. "Wat is er aan de hand? Waarom ben je hier?" Vraagt ze zacht.

Ik kijk naar Jason, die moeilijk ademend in 1 van de mannen hun armen ligt.

Ze maakt zich los en haar hand raakt mijn zij. Pijnlijk kreun ik en leun tegen de muur.

Ik hef mijn T-shirt wat op en een vreselijke wonde met wolfsbane in het komt tevoorschijn.

Ze draait zich naar Luke om en schreeuwt "Wat heb je gedaan!"

Tranen vormen zich in haar ogen.
Verward kijkt Luke op. "Hou je nier van den domme! Ik dacht dat je beter was dan dat!" Bromt ze.

Zijn ogen kijken haar verward en gepijnigd aan. Hij wil iets zeggen maar Fleur is hem voor. "Misschien had je zus wel gelijk, je bent niets beter dan je vader"

Meteen veranderen Lukes zijn ogen en niet gewoon in zwart maar ik het zwartste zwart dat je ooit hebt gezien.

Hij rukt Fleur van haar voeten en gooit haar tegen de muur. In een seconde staat hij weer voor haar. "Jij bent mijn fucking mate godverdomme! Ik heb je gemarkt ! Dat had ik misschien beter niet gedaan!"

Tranen vormen zich in beide hun ogen.
"Ik heb niets gedaan! Je beschuldigt me en verpest alles! Je word de dood van mijn roedel" en met die laatste woorden krast hij met zijn nagels over haar mark waardoor ze kreten van pijn uitslaat.

Ik wil haar helpen maar ik word tegengehouden door een hunter.

Kwaad loopt luke terug naar de grote villa, "sluit ze op" zegt hij wanneer hij ons voorbij loopt.

Voor hij naar binnen komt stormen Jamie en Richeira het huis uit. Jamie loopt meteen naar Fleur en Richeira houd Luke tegen.

Ze geeft hem een teleurgestelde blik en loopt dan ook door.

--------
Thnx voor het lezen!

Ily all 💋

Like?comment?follow?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu