H6 •my way•

1.5K 104 4
                                    

??
Met een gemene grijns op mijn gezicht bekijk ik de omega. Het was een meisje met lang zwart haar en een litteken aan haar oog. (Zie foto)

Haar ogen spuwen vuur en zijn vreselijk dominant. Ik leun tegen de tralies en meteen begint ze hevig te grommen.

"Rustig rogue..." Sis ik naar haar. Venijnig kijkt ze terug. Ze was een typische rogue. Een warrior noemen we dat hier. Ze zijn geweldige vechters en overlevers.

"Laten we even opnieuw starten... Mijn naam is beta Darius. Vertel me schoonheid... Wat is jouw naam?" Vraag ik beleeft terwijl ik de prachtige verschijning die ze is bekijk.

"Gaat jou niks aan..." Gromt ze terug.

"Kom kom kom moppie... Niet zo gemeen doen... Je weet net zo goed als ik dat we er hoe dan ook achter komen..." Ik neem mijn mes vol Wolfsbane uit mijn zak. En speel er wat mee.

"Dus krijg ik nog een antwoord mop..." Grijns ik.

"Rebel"antwoord ze dan toch. Ze zet een paar stappen vooruit en leunt tegen de traliën aan.

"Rebel... Toepasselijk..." Antwoord ik geamuseerd. Ze draait haar ogen geïrriteerd.
"Kan ik nu eindelijk gaan..." Een nog grotere grijns verschijnt op mijn gelaat.

"Maar moppie toch... Je Komt hier niet meer weg... Je hebt 1 optie..." Even onderbreek ik de zin om dan dood serieus te zeggen: "kill or be killed..." Haar ogen richt ze naar me op.

Maar zoals de meeste andere rogue's is er geen angst. Haar ogen staan wild en kwaad.

"Damnit!"brult ze en ze slaat hard op te traliën. Door de trillingen en het geluid dat deze maken voel ik meteen dat ze vreselijk sterk is.

"Kan ik dan op zijn minst uit dit Ding komen. Ik heb ruimte nodig..." Gromt ze terwijl ze een hand door haar haar haalt.

"Zo snel gaat dat niet moppie daar beslis ik niet over" even valt er een stilte. "Dat doet de alpha..." Vertel ik onheilspellend. Ik kijk haar strak aan.

"Bring it on..." Lacht ze. Meteen verplaats ik me naar het marktplein. Er was een executie vandaag.

Eenmaal daar zie ik hoe het hoofd van een omega zich op de grond bevind en hoe alpha Luke het bloed van het mes aflikt, Wolfsbane of niet. Voorzichtig loop ik naar hem toe.

"Wat." Snauwt hij.

"De nieuwe rogue wilt zich toevoegen aan de roedel..." Antwoord ik. Luke plant het mes in het hoofd en loopt al in de richting van de cellen.

"Vertel we wat meer..." Beveelt hij me.

"Haar naam is rebel, ze is een echte vechtersbaas en Hanne had zelf problemen met haar, ze heeft vreselijk veel kracht en is niet bang."brief ik hem.

Hij maakt een goedkeurend geluid. Eenmaal aan de cellen stoppen we eerst bij de ex beta van de veil roedel.

"Wie is hij?"vraagt de alpha terwijl hij hem uit de hoogte aankijkt. "De ex beta van de veil roedel..." Antwoord ik. Meteen verschijnt er een grote grijns.

We lopen door naar haar cel. En dan zie ik het, het slot is geforceerd en rebel is weg.

"Dat werd tijd." Lacht een bekende stem. We draaien ons bijden om en daar staat ze. Een grijns siert haar gezicht en ze kijkt on spottend aan.

Nu verschijnt een nog grotere grijns op Lukes gezicht. "Luke... Voor jou alpha luke" informeert hij haar terwijl hij zijn hand uitsteekt.

"Rebel" antwoord ze terwijl ze zijn hand aanneemt.
"Vertel mij eens rebel wat vind je er van om mijn leger op te leiden..." Grijnst hij.

"2 voorwaarden: 1) ik krijg mijn vrijheid en 2) jij gaat ook naar mij luisteren" antwoord ze. Luke kijkt bedenkelijk maar een kans zoals dit mag hij niet laten ontsnappen.

"Deal..." Zegt hij aarzelend en binnen enkele seconden is rebel weer verdwenen.
----------------
Thnx voor het lezen!!!!
Meeryyyyy fucking CHRISTMAASSSSS🎄🙊🙈🙉

Ily all 💋

Like? Comment? Follow?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu