FELIX
Terwijl ik uit het raam kijk zit Fleur op mijn schoot mijn armen zijn om haar gewikkeld en ze is dicht tegen mij aangekropen na het nieuws van the ghosts. In deze enkele dagen was er veel gebeurt en ik kreeg een steeds betere band met haar. Gedachten van Angel spoken door mijn hoofd. Gedachten van enkele dagen geleden hoe ze me zo goed had doen voellen. Maar ze was een one night stand niks meer niks minder. Maar zij wel. Zachtjes haalde ik mijn hand nogmaals door Fleurs haar. "Niet bang zijn ik zorg ervoor dat ze jou nooit te pakken krijgen" fluister ik zacht.REBEL
Ik grijp zijn pols en gooi hem met een ruk op de grond. Ik plaats mijn voet op hem grom. Ik kijk op naar de roedelleden. "Wat stellen jullie nu voor! Jullie zijn de ghosts! Iedereen is bang voor jullie! Maar jullie kunnen niet eens vechten!"brul ik naar hen. "Er is nog zo veel werk aan jullie" zucht ik terwijl ik mijn voet van de man haal. "Goed werk rebel..." Hoor ik plots iemand zeggen ik draai me om en zie Hanne. "Ze kunne veel van je leren..." Voegt ze toe. "Maar ik vrees er voor dat ik de les zal moeten overnemen. Spencer wacht op je..." Zegt ze met een grijns en ze loopt me voorbij en trekt de aandacht van de roedel naar haar.Ik ga de kamer binnen. Spencer kijkt me geïrriteerd aan. "Jij weer." Zucht hij. Voor ik iets kan zeggen zegt hij: "ga zitten." Ik neem plaats op de kruk. "Doe je T-shirt maar uit." Zucht hij. Geschrokken kijk ik hem aan. "Wat waarom?"vraag ik geschrokken. Hij neemt een blaadje papier en toont me een tekening (zie foto). "Dit word je nieuwe tattoo. Het staat symbool voor generaal." Het woord generaal zegt hij uit de hoogte. Een beetje akward doe ik mijn T-shirt uit. Hij gaat achter me zitten en drukt de tekening op me zodat het er op staat getekend. Dan neemt hij de tatoeëerders naald. Zijn vingers glijden over mijn blote rug. Dit was allemaal heel vreemd voor me aangezien nog bijna nooit iemand me had aangeraakt. Voor ik het door heb begint hij met tatoeëren. Het doet geen pijn. Het gewoon een lichte tinteling.
Na een half uurtje stopt hij en wrijft over mijn rug om de int op te kuisen. Zijn aanrakingen lieten me goed voelen. "Dus dit is je job..." Onderbreek ik de stilte. "Ja..." Antwoord hij droogjes. Spencer loopt naar de kast en stopt het gerij weg. Ik trek mijn T-shirt weer aan. Ik bestudeer zijn tattoos. "Heb jij ook een tattoo van onder beta." Hij draait zich om. Zijn blik bestudeert me. "Nee geen onderbeta." Zonder dat ik doorvraag doet hij zijn T-shirt uit. Zijn gespierde getatoeëerde lichaam komt tevoorschijn. Hij draait zich terug om en ik sta op. Op zijn rug bevind zich een prachtige wolventatoo. Mijn vingers vinden hun weg naar de tattoo. Waneer mijn vingers zijn rug raken schrikt hij even en meteen trek ik terug. "Sorry.." Zeg ik snel. "Geeft niet. Je kan hem aanraken" Antwoord hij. Mijn vingers glijden over de sierlijke lijnen. "Als die niet voor onderbeta staat waarvoor dan wel?"vraag ik nieuwsgierig. "Beta" zegt hij bijna onhoorbaar. Ik trek mijn hand terug. Hij draait zich om en zijn ogen vinden demijne. "Ik was de beta." Zegt hij iets emotioneler dan hij normaal praat. Nu kwam alles op zijn plaats. Waarom hij Darius haat. Waarom hij onderbeta zijn haat. Waarom hij zo gemeen is. Geïntimeerd door zijn blik kijk ik naar zijn gespierde borstkas. Zijn hand heft mijn kin omhoog. En onze ogen vinden elkaar weer. "Het is raar he om als warrior voor het eerst echt te worden aangeraakt." Lacht hij lichtjes Waneer hij ziet dat ik schrik bij elke beweging die hij maakt. "Ik ken het. Ik was er ook 1. Je moet gewoon proberen te relaxen."glimlacht hij. Zijn duim wrijft zachtjes over mijn kaak. "Je hebt mooie ogen"complimenteert hij me. Onzeker kijk ik weer weg. Ik haat mijn gezicht en zeker mijn ogen. Door de verminking. "Verberg dat gezichtje van je niet..." Beveelt hij op beta toon. Meteen kijk ik op. Zijn ogen zijn streng maar tegelijk speels. Zachtjes duwt hij me een beetje naar achter en ik raak het werkblad. Hij komt dichter en helpt me er opzitten. Onze ogen zijn nog steeds met elkaar verbonden. Hij komt tussen mijn benen in staan en trekt me tegen zijn lichaam aan. En zachtjes maar voorzichtig laat hij zijn lippen de mijne raken. Het was een vreemd gevoel. Maar ik vond het leuk. Mijn vingers haak ik in zijn haar en met mijn ander hand hou ik me overeind. Onze kus duurt lang en is hartstochtelijk, maar toch is hij voorzichtig.
-----------
Thnx voor het lezen!Ily all 💋
Like? Comment? Follow?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...