DARIUS
Ik loop door de gangen. Wat had ik gedaan. Ik had hem vermoord.
Hoe in godsnaam moet ik dit aan Luke uitleggen.
Het hele gebouw rook naar die vervloekte maar o zo heerlijke geur.
Voor ik het doorhad stond hij voor me. Maar hij stond er niet alleen.
Naast hem stond een bruin harig meisje, ze had een septrum en groene ogen waar je meteen voor zou smelten. (Zie foto)
Ze had een grijns op haar gezicht en keek me aan alsof ik vuil was.
Gios arm zat om haar middel en hij grijnsde nog breder.
"Wtf doet een vuile vlooienbal zoals jij hier." Lacht ze bespottelijk. Ze draaide zich naar hem toe en een steek ging door mijn hart wanneer ze kusten.
Het was niet zomaar een kus, het was een tongkus.
"Kom ik wil Rebel zien" zegt ze terwijl ze me omver duwt en hem voort trekt.
Zijn hand raakt mijn Schouder en tintelingen gieren door mijn lijf. Mijn wolf wil hem zo bespringen.
"Bedankt he..." Grijnst hij voor hij doorloopt.
Ik hoor het echoën van hun lachen nog net.
REBEL
Zijn arm lag over mijn schouders waardoor ik dicht tegen hem was aangedrukt. Ik stond voor het graf van mijn moeder.
Het leken wel eeuwen die voorbij waren gegaan zonder haar te zien.
Het graf naast haar was nu van Spencer.
Voor er opnieuw tranen konen beginnen lopen trok Brent me naar zich toe. Mijn hoofd bevond zicht tegen zijn shirt.
Zijn duimen maakten cirkels over mijn rug. "We gaan terug..." Brengt hij uit.
Voorzichtig lost hij zijn greep een beetje en zijn arm licht weer over mijn schouders.
Samen lopen we door de grote tuin aan het paleis.
De geuren die hier rondhingen had ik gemist. We stopten aan een bankje en gingen zitten.
Ik lied mijn hoofd op zijn schouder rusten. Maar onze rust werd al snel verstoord.
"Rebel!!!" Hoor ik iemand roepen. Vanachter de hoek komt Xana. Ze loopt hand in hand met Gio.
Xana laat haar hand los en knuffelt me. "Het is zo lang geleden" zegt ze enthousiast.
Verward keek ik haar aan. Waarom was ze zo vriendelijk tegen mij. Ze deed alsof we beste vriendinnen waren.
In tegen deel. Ik had nog nooit een deftig gesprek met haar gehad.
Al van jongs af aan liep ze achter Gio aan.
Brent trok me dichter tegen zich aan.
Ik keek hel verward aan. Zijn blik was gefixeerd op Xana.Voorzichtig wreef ik over zijn borst en hij kalmeerde.
"Ouhn, hoe schattig" zegt Xana net alsof ze 2 puppy's ziet.
"Het word al laat misschien moeten we maar eens terug naar binnen gaan, het is een vermoeiende dag geweest" verteld Brent en hij staat recht en helpt mij ook overeind komen.
Ik knik instemmend. En samen lopen we naar de grote glazen deur aan het paleis.
"Ik zie je nog wel eens!" Hoor ik haar nog roepen.
DARIUS
Ik zit op mijn bed met mijn hoofd tussen mijn handen.
Het was een prachtige kamer die ik had gekregen maar het kon me niet schelen en wat nog irritanter was was het geit dat het naast die van Gio.
Ik hoorde hoe de deur van zijn kamer opende en toe sloeg meteen sprong ik overeind.
Ik moest met hem praten.
Maar meteen laat ik het plan weer vallen want er komt gestommel en gegiechel uit de andere kamer.
Ze was daar weer met hem. Met mijn mate. Mijn wolf kon alles bij elkaar slaan maar ik hield hem in bedwang.
Ik probeerde het te negeren maar ook dit lukte niet meer wanneer gekreun uit de andere kamer kwam.
Mijn hart deed zeer, alsof er honderden glasscherven gedoopt in wolfsbane de wand doorboren.
Ik wou vertrekken hier zo ver mogelijk vandaan gaan maar ik kon Rebel niet achter laten.
-----------
Thnx voor het lezen!Sorry dat ik niet vaak update, ik heb examens so yeahhh.
Voor alle mensen die ook examens hebben succes! 💪
Ily all 💋
Like?comment?follow?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...