H22 •gone•

1.1K 88 4
                                    

LUKE
"Het is goed om je terug te hebben Jamie" zeg ik terwijl ik hem bedankend aankijk en de kamer verlaat. Op de gang zie ik nog net de deur van mijn kamer dichtslaan en ik loop in de richting en open deze. Op het bed zit Fleur ze bloost zachtjes en kijkt betrapt weg. Ik begin te lachen en mijn wolf draait door. Speels kijkt ze me aan. Haar ogen zwart. Haar wolf.
VAN MIJ! VAN MIJ! Schreeuwt mijn wolf in mijn hoofd. Met een klein frommeltje kom ik dichter en ga op het bed zitten. Ik bekijk haar. Ze is prachtig en haar voorzichtig laat ze haar vingers over mijn arm wandelen. Eigenlijk was zij het niet echt. Het was haar wolf maar hoe dan ook. Mijn wolf maakte weer een grommetje en voor ik het zelf in de hand had had ik haar al plat tegen het bed geduwd. Onze blikken bleven in elkaar vast haken. Mijn ene hand stond op haar schouder mijn ander naast haar hoofd en ik hing over haar. Onze hoofden waren niet ver meer van elkaar. Voorzichtig nam ze mijn T-shirt vast en trok me omlaag tot onze lippen raakten. De volgende ogenblikken kusten we hartstochtelijk tot een sterke kracht me door de kamer slingert. Voor ik iets kan raken stond ik al overeind. Ik had goeie reflexen. Grommend en kwaad keek ik de kamer rond. Mijn wolf werd gek toen hij niemand zag.

FLEUR
Zijn ogen keken me aan. Er stonden tranen in ze. Ze keken zo teleurgesteld. Alsof een schakelaar omschakelde sprong hij van me af en keek me kwaad aan. Mijn hart brak toen ik hem zag. Tranen vloeiden uit mijn ogen. "Het spijt me" snikte ik terwijl ik hel smekend aankeek. Ik kon dit niet aan. Het deed zo veel pijn. Aiden keek me aan alsof ik vuil was maar terwijl kon ik nog steeds de tranen van net zien. "Hoe kon je Fleur... Je was alles dat ik had... En nu kus je met mijn FUCKING STIEF ZOON...."
De tranen werden weer goed zichtbaar. "Je was het enige wat ik had... VERDOMME FLEUR... Ik bescherm je, ik hou van je en wat krijg ik ervoor terug...." Tranen stroomden nu als rivieren weg. Mijn hart scheurde in honderden stukken. "Je staat er vanaf nu alleen voor" zei hij kill en hij verdween weer. "Nee...." Gilde ik hysterisch terwijl tranen bleven stromen en ik helemaal begon te trillen. Overal deed het pijn. Zwarte vlekken versperde mijn zicht en geluid klonk dof. Het enigste waar ik aan kon denken was Aiden. Ik had hem verraden.

JAMIE
Geschreeuw kwam uit de andere kamer. Het was mijn zus. Meteen rende ik op de kamer af. Luke hield Fleurs armen vast en probeerde haar te kalmeren. Fleur zat wenend, hysterisch krijsend en schokkend op het bed. Meteen schoten gedachten door mijn hoofd. Als hij dan ook maar iets had gedaan met mijn zusje. Ik wierp hem met een slag van haar af en sloeg hem een bloedneus waarna ik Fleur vast nam en op mijn schoot zetten. Ik duwde haar tegen me aan en ze verborg haar gezicht in mijn shirt. "Shhh... Rustig ik ben hier zusje..."fluisterde ik. Meteen kalmeerde ze een beetje. Ik hoorde hoe Luke kwaad grommend rechtstond en wanneer ze al wat kalmer was zette ik haar op het bed en liep op hem af. Ik duwde hem opnieuw tegen de muur en brulde: "wat heb je gedaan" het deed hem niks en koelbloedig antwoorde hij. "Niks. Ik werd aan de kant geduwd en random begon ze te praten en schreeuwen" gromde hij terug. Meteen had ik door wat er was gebeurt en ik lied hem los.
Ik draaide me weer naar haar toe. "Het was je stief pa..." Zei ik na een stilte.
--------
Thnx voor het lezen
Sorry dat het kort is... 😕

Ily all 💋

Like? Follow? Comment?

BLACKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu