HANNE
De harde regen slaat tegen de grond terwijl ik over straat wandel. Ik ben helemaal doorweekt en sla mijn armen bibberend om me heen. Tranen verdring ik. Zonder doel zwerf ik rond tot een deur plots opent. Darius staat in de opening en gebaard naar me om binnen te komen. Op wolven tempo ren ik er heen. "Wat doe je hier buiten?"vraagt hij bezorgt terwijl hij me binnen duwt en de deur sluit. Klappertandend kijk ik toe hoe hij zijn sweater uit trekt en hem aan mij geeft om aan te doen. Zijn prachtige bovenlichaam doet me even afdwalen. Ik trek mijn jas uit en trek zijn sweater aan. Hij is zacht en warm en ruikt nog eens lekker ook. "Dankje..." Zeg ik zacht. "Ga zitten ik maak je een warme chocomelk." Glimlacht hij. Ik neem plaats in de zetel en trek mijn benen in terwijl ik mezelf nog wat warmer probeer te krijgen. Enkele minuten later is Darius terug en hij geeft me de tas en neemt naast me plaats. "Je bent veel te lief voor mij..."zeg ik terwijl ik tranen weer verdring.FLEUR
Woelend lig ik in mijn bed. Ik geef het op en ga rechtop zitten. Een schaduw aan het raam doet me bijna een hartaanval krijgen. Snel knip ik het licht aan om Aiden te zien staan. Zijn gewoonlijke pose, leunend tegen de muur met een serieus gezicht. Ik sta op en ren op hem af om hem te knuffelen. "Ik mis je nog steeds zo hard..." Zeg ik. "Ik jou ook..." Fluisterde hij terug en na die woorden verdween hij weer. Ik staar nu door het raam. Een vaag figuur staat aan de rand van het bos en rillingen schieten over mijn lijf. Het gedaante ziet mij ook en onze ogen ontmoeten. Prachtige hazelbruine ogen staren me aan. Zijn lichaam is heel gespierd. Maar door dat het zo donker is kan ik niet zien wie het is. Maar zijn gedaante kwam me niet bekent voor. Zou het een rogue zijn? De deur van Andy's huis gaat open. Ik heb het meteen door hij ruikt hem. Het is onmogelijk voor het gedaante op hem te zien van zijn positie. En dan heb ik door wat er gebeurt Andy heeft mannen omgeroepen en gedaantes sluipen om de wolf heen. Meteen open ik het raam en spring er door. Ik kom voor Andy terecht en ik duw hem achteruit. "Laat me er door Fleur... Dit is belangrijk" gromt hij. Ik kan nu horen hoe een gevecht is begonnen. "FLEUR JE HEBT GEEN IDEE WIE HET IS... HIJ WAS HIER AL OP VOORBEREID..." Gromt hij en hij draait me met een ruk om. Het gedaante is verdwenen en de roedelleden liggen gewond op de grond. Er was geen spoor meer te bekeken van de man. Enkel zijn geur. Zo zoet en tegelijk stoer. Mijn wolf hield er van. Zonder te bewegen staar ik naar de bossen waarin de man moet verdwenen zijn. Andy zit bij zijn mannen en gromt nog steeds geïrriteerd hij negeert dan ook al mijn blikken. Een deur slaat achter me dicht en iemand trekt me naar achteren, helemaal het huis binnen. Hij duwt me en ik val op de grond om dan de deur achter me op slot te doen. Ik heb geen idee wat er gebeurt en ik krabbel overeind. Ik zie hoe Felix met zwarte ogen voor me staat. Hij gromt naar me en het lijkt alsof hij me elk moment kan doodslaan. "Wtf denk je dat je zan het doen was!" Roept hij naar me ik alpha stem. Ik voel de woede opborrelen eigenlijk was het de woede van mijn wolf . En ja hoor het was zo ver mijn wolf nam over. Ik balde mijn vuisten en gromde kwaad terug.
------------
Thnx voor het lezenIly all 💋
Like?comment? Follow?
JE LEEST
BLACK
Werewolf2 de deel van de losing your Senses series LEES EERST MINE! Wanneer Aiden voor goed dood is dansen sommigen op zijn graf en anderen gaan dood van verdriet. Het is belangrijk dat Fleur sterk blijft... Voor de roedel... Zo zou Aiden het ook gewild heb...