Dwie nastolatki, Juliette i Patty odkąd pamiętają, łączyła silna więź. Pomimo, że pochodziły z dwóch innych rodzin, były dla siebie jak siostry. Obie mieszkały w Polsce, w tym samym mieście, lecz chodziły do innych szkół co utrudniało im spotkania. Gdy obie skończyły 16 lat ich rodzina zniknęła, z dnia na dzień jakby zapadli się wszyscy pod ziemię. Przez pierwszy tydzień myślały, że to żart, że zaraz wszyscy wrócą i powiedzą: "Mamy cię!".. Nie, to nie był żart.. po kilkudziesięciu dniach skończyło im się i jedzenie, i pieniądze.. Nie miały czym zapłacić nawet rachunków.. Zostały wyrzucone ze szkół i mieszkań, musiały zostać na ulicy..
Juliette Grimes była śliczną, zabawną, drobną, szczupłą, średniego wzrostu jasną blondynką z przenikliwymi, brązowymi oczami. Pochodziła z tej bardziej zamożnej rodziny, wychowywał ją surowy ojciec, jej matka zostawiła ich gdy miała 2 lata- była jedynaczką. Tata ożenił się ponownie. Julia zawsze miała słabą psychikę, często płakała, nawet się cięła, a reguły i charaktery jej opiekunów nie ułatwiały jej niczego. Wszyscy wokół mogliby myśleć, że ma miłe życie chłopaka, przyjaciół, owszem miała chłopaka- Simona.. niestety zostawił ją dla jej koleżanki z klasy.
Patty natomiast była wysoką, wysportowaną, śmieszną, szaloną dziewczyną o migdałowych włosach z długimi nogami. Pochodziła z tej uboższej rodziny, w wieku 7 lat jej rodzice się rozwiedli, została z bratem pod opieką surowej matki. Ojciec zawsze ją wspierał i utrzymywał z nią kontakt. Trzy lata później tata ożenił się ponownie i miał 2 córkę- Lilianę. Problemem Patty było zbytnie przywiązywanie się do ludzi- przez co ogromnie cierpiała, gdy ci okazywali się fałszywi. Przez lata jej zaufanie malało... W wieku 16 lat, jeszcze nie spotkała kogoś kto by je naprawił, a Julia nie dawała rady.
Obie nastolatki planowały wspólnie przyszłość. Chciały wyjechać razem do liceum.. Co z tego, że Juliette chciała zostać kardiochirurgiem, a Patty modelką. Liczyłoby się to, że są we dwie. Ale cóż.. Zostały bez niczego. Bez dachu nad głową, pieniędzy..
- Wiem, że to trudna sytuacja.. Ale powinnyśmy wyjechać.
- Jak!? Nie mamy ani grosza!
- Możemy złapać "stopa".
- Okej.. Skoro i tak nie mamy nic do stracenia?
_______________________________________________________
CZYTASZ
Game From Gods | L.H. ✔
FanfictionA co jeśli pewnego dnia wszyscy znikną? A twoje życie wykona obrót o 180° i zostawi cię na pastwę losu? Ja już nie wierzę w przypadki, a ty? Marzenia, miłość, przyjaźń, niebezpieczeństwo, strach i stworzenia nadnaturalne. Przeczytaj historię Ostatni...