"Bu planım diğerlerine göre biraz farklı Baekhyun."
"Nasıl yani?"
"Daha riskli aslında."
"Onları çırılçıplakken banyoya kilitlememi de istedin benden. Sence daha riskli bir seçenek var mı?"
"Var. Hem de tahmin edemeyeceğin kadar riskli."
"Hiçbir şey anlamıyorum."
"Biri ailesiyle üç diğeri dört gün kalacak. Değil mi?"
"Evet. Yani sanırım öyle."
"Sizin bir haftalık izniniz yok mu?"
"Evet var."
"Sadece ikisi erken dönüyor Baek. Çalıştır saksıyı. Tanrım!"
"Evde yalnız olacaklar? Ayrı odalarda? Biri dans diğeri ses çalışacak? Eee?"
"Bak şimdi ilk geldiğin günü saymazsak Biri iki biri üç gün erken dönmüş olacak. Sen de erken dönüp evde saklanacaksın."
"Bu da ne demek oluyor?"
"Yani ikisinin de evde olmadığı veya dönmedikleri anda eve girip odanda saklanacaksın. Senin döneceğini bilmedikleri için anlamayacaklar. Sesini çıkarmazsan fark etmezler."
"Salak mısın Min Seok?! O odada ne yapacağım?"
"Chanyeol ve aynı yatakta uyuduğunuz anları düşünür yastığı koklarsın. Tanrım! Salak olan sensin Baek. Eve erkenden girip saklanacaksın. Onlar evde yalnız olduklarını düşünecekler. Ayrıca dediğin gibi uzak yaşarlarsa bir şekilde çaktırmadan onları bir araya getirebilirsin."
"Şu dediğin kilitleme planı gibi mi?"
"Evet onun gibi şeyler.."
"Acıkırsam? Tuvaletim gelirse?"
"Baek tam bir baş belasısın. Her an evde olmayacaklar. Çalışacaklarını söyledin."
"Doğru. Ama bunun işe yarayacağını sanmıyorum. Başka planın yok mu?"
"Aslında var ama biraz.."
"Riskli mi?"
"Bu daha çok tehlikeli."
"Nasıl yani? Birini kaçırıp diğerinden onu kurtarmasını istemeyeceğiz değil mi?"
"Vay canına! Bu fikri sevdim."
"Kes şunu Min! Söyle hadi."
"Onunla ilgilen."
"Onunla?"
"Sehun'la ilgilen Baek."
"Onunla yeterince ilgileniyorum zaten."
"Öyle demek istemediğimi biliyorsun. Onunla ilgilenmelisin. Yani yakınlaşmalısın kuzen."
"Ne demek yakınlaşmalısın?!"
"Bir insanı arzulanan olarak göstermek değerini artırır. Şöyle ki canım kuzenim eğer Sehun'la yakınlaşırsan bu Jongin'in dikkatini çekebilir."
"Herkes onun fanı olduğumu biliyor zaten. Neler saçmalıyorsun sen!? Şaka mı bu!?"
"Hayır ciddiyim. Bu plan işe yarayabilir. Ayrıca siz.."
"Tanrım! Bizi shiplediğin için öyle söylüyorsun MinSeok! Bu tuzağa düşmeyeceğim! Oradan bakınca salağa mı benziyorum?"
"Hayır kuzen. Sadece Jongin onunla ilgilenildiğini görünce dikkatini çekebilir diyorum. Zaten ikisini yakınlaştırmayacak mısın? Bu arada da Sehun'la fazla ilgilenip Jongin'in gözlerini oraya çevirmesini sağlayabiliriz. Tanrım! Ne yapıyorum ben?! O benim biasım. Tamam, Sehun'la aralarını yapma. Jongin benim olacak. O şirkete gelip onu benim yapacağım."
"Neler saçmalıyorsun Min Seok?! Buna izin vereceğimi mi sanıyorsun? SeKai projem gerçek olacak! Anlıyor musun?!"
"O zaman kabul etmekten başka çaren yok."
"Bak Min Seok, Sehun zaten hali hazırda Luhan'la sürekli fan servis yapıyor. Jongin bunu bile kıskanmıyorsa beni asla kıskanmaz. Yani benim ilgimle veya yakınlaşmamla onu fark etmez. Bu çok saçma."
"Denemeden bilemeyiz."
"Beni hiç düşünmüyor musun? Gerçekten benden Sehun'la oynaşmamı nasıl isteyebilirsin? Ona olan zaafımı bilmiyor musun?"
"Biliyorum kuzen ve işte tam da bu sebeple etkili bir sonuç alabileceğimizi düşünüyorum."
"Bence sadece saçmalıyorsun."
"Bak Baek biraz mantıklı düşün. Bunu gerçekten istiyorsun değil mi? O zaman her yolu denemelisin. Hani birkaç plan önce anlattığım ve basit bulduğun şey varya.. İşte onu da yapmalısın. Anlıyor musun? Her şeyi denemelisin."
"Peki aklında başka bir şey var mı?"
"Imm biraz düşüneyim. Jongin'i kendime almak için yaptığım yüzlerce saçma plan var. O listeden bir şeyler bakabiliriz."
O sırada telefonunun notlar kısmını açtı ve bana uzattı. Gerçekten de maddeler halinde sıralanmış yüzlerce plan vardı. Gözlerime inanamıyordum.
"Ne? Gerçekten mi? Konsere gittikleri ülkede? Otelde kalırken? Uyuduğu sırada onu kaçırmak? Ciddi misin Min Seok?"
"Evet ama önemli kısmı atlıyorsun Baek. Oda servisi kılığına girip onun yemeğine uyku ilacı atacağım. Yoksa kaçırırken uyanır ve planım mahvolur."
"Tecavüz etmek? Sen çıldırmış olmalısın Min Seok."
"Tam olarak tecavüz demesek? Beni istemesini sağlayabilirim. Sonrası malum.. O iş olduktan sonra da beni bırakamayacağına zaten eminim."
"Yani bu maddede ciddisin?"
"Evet. Hem de hiç olmadığım kadar."
"Niye bu kadar sapıksın Min."
"Ben sapık değilim. Her gün bu konuyu mu tartışacağız. Ona dokunmak istiyorum. Şimdi konuyu kapat."
"Sence de bu 128. madde çok saçma değil mi?"
"128? Hımm şu aileyle ilgili olan mı?"
"Gerçekten ezbere bilmiyorsun değil mi?"
"Tabi ki biliyorum. Ailesinden birine bir şey olmuş gibi bir panikle onu almaya geldiğimi söyleyeceğim ve kaçıracağım."
"Bu planların çoğu onu kaçırma üzerine farkında mısın?"
"Farkındayım. Çünkü onun benim olması için başka bir seçeneğim yoktu. Aklıma yalnızca bunlar geldi."
"Şimdi tüm bu saçmalıkları bırakıp uyuyacağım. Yarın daha mantıklı şeyler düşün olur mu?"
Yanaklarını şişirip arkasını döndü ve yorganı üzerine çekti. En azından daha fazla konuşmuyordu.
Nasıl olur da insan böylesine akıl almaz planlar yapabilir? Evet, benim de Sehun'la ilgili böyle kurgularım vardı ama benimkiler tamamen hayal kategorisine giriyordu. Onunla el ele gezdiğimi hayal etmek gibi masum şeyler düşünüyordum. Tabi ki bana dokunmasını isterdim ama onu kaçırıp tecavüz etmek gibi planlar yapmıyordum.
Beynimi kaçık kuzenim tarafından gördüğü işkenceden arındırmaya çalıştım. Bu gece özellikle daha çok uykuya ihtiyacım vardı. Çünkü zihnim kuzenimin planlarıyla kirlenmişti.
Yatağa yerleşip yorganı üzerime çektim ve sıkıca sarıldım. SeKai projem için neler yapabileceğimi düşünerek gözlerimi kapadım. Çok geçmeden de bulanıklaşan zihnim yüzünden kendimi uykuya bıraktım.
(NOT: Hayır hayır böyle planlar yapmıyorum.)
((GİZLİ NOT: Sanırım bunları arkadaş kuzen yapa yapa artık XiuBaek şipliyorum O.O))
(GİZLİ NOTUN NOTU: MinLay reel)