1. Bölüm

3.2K 188 267
                                    

Sabahın köründe kalktım. Bugün hayatımı değiştireceğine inandığım o özel gün..

Aslında bir şirkette stajyerdim. Oraya girmek için o kadar uğraşmıştım ki..Hayallerime kavuşacağım günü bekleyip her gün deli gibi çalışıyordum. Dansımı ilerletmek ve sesimi daha da geliştirmek için çok çabalıyordum. Ama bir duyuru sayesinde her şey değişti.

En sevdiğim grup.. İdollerim.. Onlar bence bu dünya üzerindeki en harika grup: EXODUS..

Her bir üyesine hayranım diyebilirim. Tabi özellikle içlerinden sevdiğim üyeler yok değil. Normalde 7 üyesi olan bir gruptu.. Ama iki üyesi yaşanan olaylar sonucu şirketten ayrılmak zorunda kaldı. Gidenler için üzülsem de hiçbir zaman desteğimi eksik etmiyorum. Gerçek bir fanım..

Grup Luhan, Sehun, Kai, Yixing, Chanyeol, Kyung Soo ve Jong Dae'den oluşuyordu. Ama iki üye birden gidince Chanyeol, Luhan, Sehun, Kai ve Yixing kaldılar. Şirket de bu durum yüzünden bir yarışma düzenlemeye karar verdi. Tanrım! Kesinlikle kalbim duracak.

Düzenlenen yarışma için en başta sadece şirket stajyerleri arasında olacağı söylenmişti. Fakat tamamen vazgeçip dışarıdan katılımlarla yeni üye almaya karar vermişler. İşte tam da bu sebeple stajyer olduğum şirketi bıraktım.

Aslında tek isteğim herkesin sevebileceği bir idol olmaktı o şirkete girerken. Belki de değildir bilemiyorum. Çünkü dans odasında çalışırken bile kurduğum hayal farklıydı.

Her zaman çıkış yaptığımı ve katıldığım müzik programında sevdiğim grubun üyeleriyle karşılaştığımı hayal ettim. Onlarla tanışmak, hatta yakın arkadaşlar olmak istedim.

İçimde susturamadığım bir fanboy var. Bir de shipper..

Herkes belli adresi destekliyor: HunHan. Ama ben öyle değilim. Sehun ve Kai ne zamandır bu şekilde hayatımdalar bilmiyorum. Fakat hayatıma her ne zaman girdilerse benim için Sehun ve Kai olmadılar. SeKai olarak sevdim ve hep öyle istedim.

Aslında sanırım benim EXODUS grubunun bir üyesi olma istediğimin en büyük sebeplerinden biri onlar. Çünkü Sehun'un Luhan'a bakışlarını görüyorum ve bundan hiç hoşlanmıyorum. Belki de o gruba girersem ilk hedefim SeKai olacak. Onları birleştireceğim! Bunu kesinlikle yapacağım!

Savaş boyalarımı sürüp evden çıktım. Ne yapacağımı bilemez halde yarışmanın yapılacağı binaya ulaştım.

En kötüsü yarışmaya dans ağırlıklı katılacak olmamdı. Daha doğrusu vokal önemsenmeyecek bile. Sadece dans edeceğim.. Açıkçası bu beni korkutuyor. Sesime güvensem de henüz dansımın o kadar iyi olduğunu düşünmüyorum.

Kapıdan girdiğimde görevli adam beni bir yere yönlendirdi. Yarışmacılara numaralarını veren masanın yanına gittim ve formumu onayladım.

Yarışma için bekleyen onlarca insanı kocaman bir odaya doluşturdular. Herkes bir yerlere oturdu. İçeri arkamdan itenler yüzünden ilk girmiştim ve en ön sıraya oturmuştum.

Oturduğumuz yerde en ön sırada beş kişilik boş yer vardı. Üzerlerine kağıtlar yapıştırıldığı için oralara oturmamıza izin vermediler. Şirketten yetkililer gelecekti ve ben de onların tarafında oturuyordum. Bu daha da heyecanlanmama sebep olmuştu.

Bir süre herkes yanındakiyle sohbet etti. Dolu olan tarafımda Taemin adında bir çocuk oturuyordu. Sürekli sırıtıp sorular sorsa da geçiştirdim.

Tam sıkıntıdan ölmek üzereydim ki nihayet içeri jüri girdi. Dans edilecek olan yerin yanına konmuş masaya oturdular. Şirketin önemli isimlerinin ellerinde olan geleceğim titrememe sebep olmuştu.

Onlar saçma sapan kısa konuşmalar yaparken kapı açıldı. İşte tam o anda içimdeki en büyük fanboy kulaklarımı sağır edecek bir ıslık çaldı ve diğer tüm fanboylar çığlık çığlığa ona eşlik etmeye başladı.

EXODUS'ın burada ne işi var!!!!???

Tamam onlara yeni bir grup üyesi alınacak olabilir ama bu seçmede olacaklarını duyurmadılar bile.

Tüm mükemmellikleriyle tam yanımda bulunan koltuklara doğru yürümeye başladılar. Resmen gözlerimden kalpler fışkırıyordu. Hatta bir an etraftakilerin saçılan kalpleri gördüğünü bile düşündüm.

İçlerinde en sevdiğim.. İdolüm.. Sehun.. Benim yanıma oturdu.

Ona dönüp hayranlıkla baktım. Kalbim duracak gibiydi. Ellerimi kalbimin üzerine koydum ve tebessümle gözlerimi kapadım.

Kalp atışlarım normale yaklaştığında gözlerimi açtım. Tanrım! Şaşkın gülümsemesiyle bana bakan Sehun'la karşılaşabileceğimi nereden bilebilirdim ki?

Evet ona hayranım ve Kai ile olmasını istiyorum. Çünkü onu en çok ona yakıştırıyorum. Tabi Kai onun diğer tarafında oturduğundan kalp atışlarım tekrar hızlanınca içimdeki shipperı susturmam gerektiğini fark ettim.

Kendime geldiğimde çoktan birkaç yarışmacı sahnesini bitirmişti.

Adım söylendiğinde donup kaldım. Ben nasıl idollerimin karşısında güzel bir performans sergileyebilirim? Tabi yatışmaya katılırken, kazanırsam onlarla sahnede olacağım gerçeğini bile düşünmemiştim. Bu kadar severken nasıl bayılmadan ayakta durabilirim ki?

Bir şekilde sahneye çıktım ve kendimi tanıttım. Onlara hayallerimden bahsettim. Tabi hepsinden değil..

Müzik başladığında her şey daha zor gelmeye başlamıştı. Ama bir şekilde kendimi toparladım ve dans etmeye başladım.

Aslında tüm salaklık bende. Dansa kendimi kaptırmışken onlara neden bakıyorum ki?

Chanyeol ve Sehun'un beni gülümseyerek izlediğini görünce dengemi kaybedip düştüğüm için gerçek bir salağım.

Bunu fark ettikleri an sahneden inmemi söylediler. Gerçek bir acı bu. Tüm bedenime yayılan, iliklerime kadar hissettiğim bir acı. Issız bir sokakta serserilere sataşıp dayak yemem gerek. Bunu hak ediyorum!

Kalbimdeki sancıyla sahneden indim. Tabi ki orada kalıp izlemeye devam edemezdim. Oturduğum yere dönüp eşyalarımı aldım ve sulu gözlerime bakan Sehun'la ikinci ve son kez göz göze geldim.

Tam kapıdan çıkacakken duyduğum sesle donup kaldım

"Bir dakika! Böyle gidemez! Daha onun sesini duymadık!"

Tanrım!

Sehun?



Kısa bir başlangıç oldu ama şimdilik idare edin ♥
Başlangıcı sevdiniz mi?

Shipper ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin