34. Bölüm

1.3K 119 107
                                    


"Baeeeeeek biraz bakar mısıııııın?"

Yixing'in sesiyle kalkıp mutfağa koştum. Tam kapıdan girecekken Chanyeol çıktı.

"Düşeceksin Baekkie."

"Huh? Ah merak etme bir şey olmaz."

"Xing seni çağırıyor. Sanırım yardım etme şeklimi beğenmedi."

Omuz silkip salona döndüğünde içeri girdim. Yixing tezgaha yaslanmış bana bakıyordu. Kollarını önünde birleştirmişti ve ciddi bir ifadesi vardı.

"Yardıma mı çağırdın? Hm?"

"Evet, yardım için çağırdım. Ama yiyeceklerle sorunum yok. Kafamdaki soruları çözmek için yardımına ihtiyacım var."

"Ne gibi? Bir şey mi oldu?"

"Sanırım oldu. Sence bir şey olmadı mı?"

"B-bilmem. Neden öyle bakıyorsun?"

"Baek ben bir şey yaptım. Bunun için senden özür dilemem gerekiyor mu bilemiyorum. Dün gece Min'le kamera açacaktık. Bilgisayarım sorun çıkardığı için Chanyeol'e sordum ama uyuyordu. Ben de senin bilgisayarını aldım. Zaten salonda duruyordu. Şifresi de tam tahmin ettiğim gibi 'Sehun'du."

Arkasından ne geleceğini bilmiyordum ama ürpermiştim. İçimi tuhaf bir korku kaplamıştı. Söyledikleri yutkunmama sebep olmuştu. Yanıma yaklaşıp kapıyı kapattı ve konuşmaya devam etti.

"Bilgisayarında gördüğüm şey.. Resmen dilim tutuldu Baek."

"N-ne gördün ki? Fotoğraflar mı? Hm? Biliyorsun ben sizin-"

"Biliyorum biliyorum. Sen bizim hayranımızsın. Ama bu kadarı bana biraz fazla geldi. Dünya üzerindeki en büyük SeKai sitesinin sahibi olmak.. Bu çok büyük bir şey Baek."

"Yixing ben.."

"Shipper olmanı yadırgamıyordum. "

"B-bunu nasıl..?"

"İnternetten bakmam gereken bir şey vardı. Tarayıcıya tıklar tıklamaz beni karşılayan şey o site oldu. Sadece üye olduğunu düşünmüştüm ve üyeliğine bakmak istemiştim. Fakat sitenin tüm kontrolünün o hesapta olduğunu anladığım an resmen şok geçirdim."

Gergindim. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bunu fark ettiğine emindim. Çünkü ellerimi bile nereye koyacağıma karar verememiştim. Biraz daha yanıma yaklaşıp elini omzuma koydu ve gülümsedi.

"Benden korkuyor musun sen?"

"H-hayır ama ben.."

"Baek seni korkutmak için söylemedim. Sadece şaşkınım hepsi bu. O gördüğüm şey gerçek mi? Yani bir site kuruyorsun ve dünyanın en büyük SeKai sitesi oluyor. Bu siteyi bu kadar büyütmek için ne kadar uğraştın Tanrı aşkına?"

"Siz.. Yani gruptaki herkes bunu biliyor mu? Yani siteyi?"

"Biz shipperların açtığı büyük sitelerin hepsini biliyoruz. Hatta ufak tefek sayfaları, grupları ve blogları da biliyoruz. Kimin kimle yakıştırıldığını veya neler yazıldığını.. Üstelik sana ait olan o site her konserimizde bir etkinlik düzenliyor. Hele o açtığınız pankartlar.."

"Bunu Jongin ve Sehun'a söylemeyeceksin değil mi?"

"Luhan biliyor mu?"

"E-evet.. Yani o da yeni öğrendi."

"Baek sana kızdığımı mı düşündün? Eğer öyleyse bu doğru değil. Onların aynı odada kalmasını istemen, seni tanıdığımız ilk gün telefonuna gelen bildirimler, ikisine bakışların.. Bunları fark edebiliyorum. Hem bunu bu evde fark edebilecek iki kişi var. Onlar da ben ve Luhan. Sehun ve Jongin'in gördüğünü sanmıyorum. Chanyeol kendi aleminde olduğundan aklına bile gelmeyecektir. Zaten tüm gün sevgilisiyle görüntülü konuşma yapıyor. Tanrım.."

Shipper ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin