Salona girer girmez kapıyı dikkatle kapattı. Önden yürümemi söylediğinde tuhaf bir şekilde gerilmiştim. Aslında kızması için çok da sebep yoktu. Ama istemsizce korkuyordum.
Koltuğa oturduğumda yaklaştı ve tam karşımdaki koltuğa oturdu. Tam konuşacakken vazgeçip yanıma oturdu ve bana dönüp bağdaş kurdu.
"Bana döner misin?"
"T-tabi.."
Ben de onun gibi oturup koltuğun en sonuna kadar geri gittim.
"Evet Baekhyun seni dinliyorum."
"N-ne söylemeliyim?"
"Telefonda duyduğum şeyi açıklamakla başlayabilirsin mesela."
"Sehun ben.."
"Bak Baek açık konuşacağım. SeKai planı denen şeyi duydum. Luhan sana anlattı mı bilmiyorum ama benim Jongin'e karşı hislerim var. Bu nedenle sana kızmayacağım. Ama o duyduğum şey için bir açıklama istiyorum."
Tam cevap vereceğim sırada salonun kapısı açıldı ve içeri Luhan girdi. İçimde bir rahatlama olmuştu. En azından yanımda olacaktı. Varlığı bile kalbimin ferahlaması için yetmişti.
"Sevgilimi sorguya mı çekiyorsun? Sizin neyiniz var Tanrı aşkına. Her boş bulan bebeğimi sıkıştırıyor."
"Nedenini eminim biliyorsundur Lu. Şimdi sus ve bizim konuşmamıza izin ver."
Luhan sessizce köşeden büyük minderi alıp yanımıza çekti. Bir güzel üzerine yerleşip bizi dinlemeye başladı. Göz göze geldiğimizde bana rahat olmamı anlatacak bir işaret yaptı. Anlatmam gerektiğini biliyordum. En azından artık bu konudan kaçamayacaktım. Derin bir nefes alıp tekrar Sehun'a döndüm.
"Anlatacağım Sehun ama lütfen beni anlamaya çalışarak dinle."
"Her söylediğine senin açından bakmaya çalışacağım. Lütfen anlat."
"Ben.. Sadece öylesine bir fan değilim. Ben shipper fanım. Sizin gerçekten çok büyük bir hayranınızım biliyorsun. Bu grup benim hayatımın tamamını kaplıyor. Özellikle sen.. Yani benim biasımdın ve-"
"Artık değil miyim? Kırıldım.."
"Luhan'ın yanında bunu sormamalısın. Tabi ki hala öylesin. Bence kimse senin gibi dans edemiyor. Jongin bile.. Her neyse.. Bak biliyorum biasını normalde kıskanırsın. Hatta bu kıskançlıkları ben de yaptım daha önce ama seni kendimle görmek değil Jongin'le görmek istedim."
"Neden?"
"Bu tarifi zor bir his. Shipper olmak farklı bir şey ve eğer shipper değilsen bu duyguyu asla anlayamazsın. Sana günlerce bıkmadan anlatabilirim. Yine de sonuç değişmez. Hissetmen gerek."
"Yani sen Jongin'le beni yan yana görmeyi tarif edemeyeceğin kadar çok mu seviyorsun?"
"Evet kesinlikle."
"Peki şu plan meselesi? Daha doğrusu proje.."
"Dediğim gibi ben shipper bir fanım. Hani şu konserlerinizde pankart açanlardan.."
"Öyle bir saçmalık yapmadın değil mi? Yani aslında saçmalık demek istemiyorum. Çünkü fanlarımız bunu severek yapıyor ama yine de anlayamadığım için ben de tarif edemiyorum."
"Aslında ben de pankart açmıştım.. Çok büyüktü.."
Söylemem gerektiğine emin değildim. Bu yüzden sürekli Luhan'a bakıyordum. Onaylarcasına başını salladığında emin olmuştum ama Sehun benden önce davranmıştı.