21. Bölüm

1.3K 126 75
                                    


Öğrendiğim şeyden sonra kafam daha çok karışmıştı. İkisinin özel bir ilişkisi olmadığından emin olsam da bu saçma durumun sebebini anlamaya çalışıyordum.

Kafa karışıklığımla boğuşurken Sehun ve Luhan yanımıza döndüler. Birbirlerine bakıp gülümsüyorlardı.

"Hadi başlayalım."

Sehun'un ortada yerini almasıyla hepimiz yerlerimize geçtik. Jongin gidip müziği açtığında gerçekten tüm enerjimi toplamış gibi hissediyordum. EXODUS'la ilgili her şey beni mutlu ediyordu. Müziği duymak bile enerjimi doldurmuştu resmen.

Saatlerce çalışıp ter içinde kalmıştık. Resmen perişan haldeydim ama kesinlikle fazlasıyla mutluydum. Sağa sola baktığımda onları görünce hala çığlık atarak peşlerinde koşmak istiyordum. Fakat duygularımda biraz da olsa değişim vardı. Heyecanın yanında onlarla dans ediyor olmanın gururunu yaşıyordum. Mükemmel adamlarla aynı sahneyi paylaşmak.. Bu çoğu kişi için rüya bile değilken yaşıyordum.

Çalışmalarımız bitince toparlanıp eve döndük. Cevaplamamız gereken yüzlerce soru vardı. Jongin'in anlattığına göre bunu belli aralıklarla yapmamız gerekiyormuş. Oradan defalarca kez soru sormuş ve çoğuna yanıt almış biri olarak bunu zaten biliyordum. Ama Luhan da anlatırken oradaydı. Bu yüzden bu konuya da atlamak istememiştim.

Günlerdir açmadığım bilgisayarımın tuşuna nihayet basmıştım. Ama bilgisayarımın üyelerin de görebileceği bir yerde yani salonun orta yerinde olduğunu ve her yerinin EXODUS'la kaplı olduğunu kısa süreliğine unutmuştum. Bilgisayarım açıldığı anda hepsi ekranıma kilitlendi.

"Aman Tanrım! Sehun? Senin böyle bir fotoğrafın mı var?"

"Bildiğin poz vermiş."

"Jongin ve Chanyeol şu çenenizi bir kapatır mısınız? Bu pozu ben mi vermişim gerçekten?"

Gülümseyerek Sehun'a döndüm.

"WM konseriydi Sehun. Hatta o konserde melek kanatlarıyla uçmuştun. Çok güzeldi."

Tam kendimi kaybetmiş anlatacakken fark edip öksürdüm ve normale dönmeye çalıştım.

"İşte orada bana verdiğin bir pozdu. Milyonlarca hayran içinde beni hatırlayacak değilsin."

"Üzgünüm gerçekten hatırlamıyorum."

"Yalnız bir şey söylemek istiyorum. Sehun neden fanlara bu kadar seksi bakışlar atıyorsun? Tanrım! Böyle poz vermemelisin."

"Yixing.."

"Üzgünüm Baek."

"Hayranlığımı bir kenara bıraksak olmaz mı?"

Nihayet bana ne yapacağımı ve ne şekilde yapacağımı gösterip onlar da bilgisayarların başına geçmişlerdi.

Fanların sorduğu sorular için cevaplar yazıp belli aralıklarla da fotoğraf paylaşacaktık. Fotoğrafların altına gelen yorumlara da göz atıyordum. Çoğu kişi Chanyeol'le fotoğrafımı görmek istiyordu. Onun fotoğraflarına da aynı yorumlar geldiği için birlikte kısa bir video çekip paylaştık. Tam bir hayrana cevap yazıyordum ki Luhan'ın sesiyle tutuldum.

"Buraya gelir misin Baek? Fotoğraf istiyorlar."

"Huh?"

"İkimizin bir fotoğrafını görmek istiyorlar diyorum."

"T-tamam. Geliyorum."

Yavaşça kalkıp çekinerek onun yanına gittim. Kolunu belime sarıp bana iyice sokuldu ve parlak gülümsemesiyle kameraya baktı. Onu izlemekten kameraya bakmayı unutmuştum.

Shipper ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin