Bir süre onlara öylece baktık. Sonda Yixing yanıma gelip fısıldadı.
"Onlar burada bir şeyler yapmamışlardır değil mi?"
"Ben de aynı şeyi düşünüyordum. Bütün gece baş başa olduklarını düşünürsek.."
"Saçmalama Chanyeol. Sen de Baekhyun'la bütün gece baş başasın. Onunla öyle şeyler mi yapıyorsunuz?"
Dayanamayıp atladım.
"Neler saçmalıyorsun Luhan? Biz sadece uyuyoruz. İki insan birlikte bir şey yapmadan da uyuyabilir."
Bu kez de Yixing, Chanyeol'e ve bana bakıp şaşkınlıkla sordu.
"Siz birlikte mi uyuyorsunuz?"
"Tabi ki hayır Yixing. Baekhyun kabus gördüğünde yanına yatıyorum veya o benim yanıma geliyor. Şuna emin olun ki biz birbirimizi kardeş olarak görüyoruz. Zaten şuna bakar mısınız? Onun sevdiği kişi Sehun. Yani Sehun gibi bir zevki varken benim gibi mükemmel bir adama aşık olacağını sanmam."
Gülümseyerek omzuna vurdum.
"Az önce idolüme hakaret ettin Channie. Sana bunun hesabını soracağım."
"Şimdi Baekhyun'un fanlığını bırakın ve duruma odaklanın. Onları uyandırmalıyız."
"Çok huysuzsun Luhan."
"Sen de öylesin Lay."
"Şey.. Bunu ben yapabilir miyim? Yani onları uyandırabilir miyim? Her zaman hayalimdi de.."
"Hayalin miydi? Ha-ha-ha-ha.."
"Luhan cidden.. Her neyse.. Sehun'u uyandırmak her zaman hayalimdi. Ben yapabilir miyim? Huh?"
"Onunla birlikte uyanmayı mı hayal ediyordun? Tanrım!"
"Benimle uğraşma Luhan."
Chanyeol ve Yixing ona ters ters bakınca susmuştu. İzin verdikleri için yavaşça yanlarına gidip diz çöktüm. Bir süre ikisini izledim. Birlikte o kadar harika görünüyorlardı ki..
Arkam dönük olduğu için Yixing, Luhan ve Chanyeol beni görmüyorlardı. Çaktırmadan onların fotoğraflarını çekip telefonumu kaldırdım.
"Hadi uyandır artık."
Luhan'ın fısıltıyla da çıksa beni korkutmaya yeten sesini duyunca hemen Sehun'a dokundum.
"Sehun? Hadi uyan."
Gülümseyerek Jongin'e daha fazla sokuldu. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ve kontrolü kaybetmek üzereydim.
"S-sehun J-jongin uyanın hadi."
"Bir uyandırmayı beceremiyorsun Baek. Onları izlemen için mi izin verdik?"
Luhan başıma dikildiğinde paniklemiştim.
"N-ne yapıyorsun? K-korktum."
Yanıma eğilip kulağıma yaklaştı ve fısıldadı.
"Fotoğraflarını çektiğini gördüm salak. Şu üyeyi ettiğin tehdit.. Bunun başına gelmesini mi istiyorsun?"
"Hiçbir yere yüklemeyeceğim Luhan. Kendim için çektim."
"Sen gerçek bir salaksın. Onlara bakıp ne yapacaksın?"
"Sadece hoşuma gidiyor. Neden bu kadar kötüsün ki?!"
Elimden telefonumu alıp birkaç fotoğraf daha çekti ve cebime tıktı.