Bir ay geçmişti. SeKai planlarımla dolu bir ay..
Luhan'ın da yardımlarıyla sürekli ufak tefek planlar gerçekleştirmiştim. Gerinip yanımdaki geyiğe iyice sokuldum. Sıcak teni tenime değdikçe mayışıyordum.
"Baek? Uyandın mı bebeğim."
"Hmhm."
Belime sarılıp kendine çekti. Yüzümü okşayarak gözlerime bakıyordu.
"Canın acıyor mu?"
"Luhan.."
"Utangaç haline ne kadar aşık olduğumu biliyorsun değil mi?"
Başımı boynuna gömüp daha sıkı sarıldım. Huzurun en yoğununu yaşıyordum. Başlarda geyiğim altta olma konusunda yelkenleri suya indirmiş olsa da artık buna izin vermiyordu. Bana karşı çıkmak yerine beni ikna edip ona teslim olmamı sağlıyordu. Bana dokunan o olduğu sürece her şeye izin vereceğimi biliyordum.
"Dünkü konserde harikaydın."
"Sen de öyle. Bizi destekleyenlerin arttığını görüyorsun değil mi?"
"Görüyorum Baekkie. Aşkımızı hissediyorlar."
Akşamki konseri düşünüyordum. Her şey mükemmeldi. Herhangi bir sorun olmadan dolu dolu geçirdiğimiz saatler olmuştu.
Şirket bu konserde Shine Boys üyelerinin de sahneye çıkarılmasına karar vermişti. Üyeleri yavaş yavaş bir yerlerde göstermek istiyorlardı. Bunun için de ilk etapta en doğru yerin bizim konserimiz olduğuna karar verilmişti. Çünkü üyelerle şirket içinde ve dışında en çok görüşen bizdik.
Kesinleşen üyelerle birlikte arasından bir üye belirlenecek olan stajyerler bir şarkımızda arkamızda dans etmişlerdi. Hatta şarkının bir kısmında onlar için özel düzenleme yapılarak hazırlanmış kısa bir bölümde bize eşlik edip birlikte söylemişlerdi.
Şarkının en sonunda Chanyeol üyeleri ön tarafa çekip kolunu Taemin'in omzuna atmıştı.
"Shine Boooooooooys!!!"
Kalın ve insanı büyüleyen ses tonuyla bağırışı herkesi coşturmuştu.
"Bebeğim? Neden gülümsüyorsun?"
"Ah şey.. Konseri düşünüyordum."
"Bugün için bir plandan bahsediyordun?"
"Ah Evet, bugün için bir planım var. Harika bir plan."
"Sehun ve Jongin için, değil mi?"
"Evet sevgilim. Biliyorsun ki bugün dördümüz çalışacağız. Min Seok ve Taemin buraya geleceği için Yixing de Chanyeol de evde kalacaklar. Hazır fırsatımız varken onları yakınlaştıracak bir şeyler yapmamız gerek."
"Peki planını öğrenebilir miyim?"
"Aslında çok etkisi olacağını sanmıyorum. Kendimce bir senaryo yazdım. Sen Sehun'la daha yakınsın, bu yüzden planın Sehun kısmı sana ait. Jongin de bana Sehun'a olan hislerini itiraf ettiği için Jongin kısmıyla ben ilgileneceğim."
"Gerçekten anlamadım sevgilim."
Hafif doğrulup yüzüme baktığında tekrar ona doğru yaklaştım ve göğsüne yattım.
"Ben bir hikaye uydurdum. İkisini de etkileyeceğini düşündüğüm bir hikaye.. Aslında çok etkisi olmayacak ama olsun. İkisine de aynı hikayeyi ayrı ayrı anlatacağız sevgilim."