Kai, Luhan ve Chanyeol bana dönüp baktıklarında hemen telefonu çektim.
"Ah.. Şey... Sürekli katılmam için böyle davet bildirimleri gönderiyorlar da.. Hemen reddedeyim en iyisi. Fotoğraf daha sonra çekeriz."
Açıklamamı mantıklı buldukları için derin bir nefes almıştım.
Tanrım! Neler saçmalıyorum ki? O site tamamen bana ait.
Luhan ve Chanyeol ilk geldiğim zaman olduğu gibi yere oturdular. Diğerlerinin de dans pratiğine devam edeceklerini sanıyordum ki beni kollarımdan tutup diğerlerinin yanına götürdüler ve onlar da oturdular.
"Evet Baek seni dinliyoruz."
"Ne söylemeliyim Yixing?"
"Tanrım! Bana Yixing dedi."
Hemen yanımda oturan Luhan'ı itip aramıza girmişti.
Biliyordum... Onun sahne adı Lay'di.. Ama o her röportajında kendisine arkadaş arasında Lay yerine Yixing denmesinden çok hoşlandığını söylerdi. Bu yüzden ben onun adını yazdığım yerlere bile Lay yazmıyordum.
"Bundan hoşlanırsın Xing. Böyle seslenmemde sakınca yok değil mi?"
"Sanırım en iyi arkadaşım sen olacaksın Baek. Bunlar beni hep kızdırıyor."
Yanıma daha fazla yaklaşıp diğerlerine dil çıkardı. Çok tatlıydı...
Gerçekten inanamıyordum. Muhteşem bir rüyanın baş kahramanı gibiydim. Tek hayalim onlara yakın olabilmekti ve yaşıyordum.
Bir kaç saat bana sorular sordular. Benden soru sormamı istediklerinde ise sadece gülümsedim. Onlarla ilgili çoğu şeyi ezbere saydığımda şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı. Ama hem bir fan hem de grubun yeni üyesi olarak bilmeyi hak ettiğimi düşünerek bana bir sürü özel bilgilerini verdiler. Bu kesinlikle inanılmaz.
Onlardan öğrendiğim şeyleri internet sitemde yayınlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama onları seven biri olarak bunu kesinlikle yapamayacağımı da biliyordum.
Bir ara Chanyeol yanıma oturdu.
"Numaranı vermeyecek misin Baek?"
"T-telefon nu-nu-numaram mı?"
"Evet telefon nu-nu-numaran. Tanrım! Çok tatlısın. Sen gerçek bir fansın."
Elimden telefonumu alıp kendisini kaydetti ve çağrı attı. Hatta kaydettiği numara için kendi fotoğrafını çekip rehbere ekledi.
"Sasaeng fan değilsin değil mi?"
"Benimki saf bir sevgi Luhan. Öyle bir şey değil.. Konserlerinizin hepsine geldim. Ah pardon bir tanesi hariç."
"Hangisi?"
"4 ay önceki Endonezya konseriniz.. Aslında uçak biletim hazırdı ama son anda hasta oldum. Ailem de tek başıma gitmeme izin vermedi. Sanırım iyi de oldu.. Çünkü o gece hastaneye kaldırıldım. Ama tam bir hafta o konser için ağlamıştım. Sonra DVD çıktığında aldım ama canlı izlemek gibi olmuyor.."
Yüzüm asıldığında Yixing kalkıp çantasının yanına gitti. Sonra yanıma gelip bana bir şey uzattı.
"Al bunu Baek. O konserde taktığım bileklik. O konserden başka şeyler de vereceğim sana. Hem unutmamalısın, bundan sonra o konserlere birlikte çıkacağız. Başka ülkelerdeki konserlerimize bile geldiğine inanamıyorum."
"G-gerçekten mi? B-bana mı veriyorsun?"
"Artık yanımızda heyecanlanmayı bırakmalısın Baekkie. Çünkü sana sık sık sarılacağım."