"Ne söyleyeceksen söyle Luhan. Meraktan öleceğim. Baek'le bir şey mi oldu?"
"Aslında oldu Jongin."
"Ne oldu? Telefonu bırak da anlat şunu."
Tam o anda gelen mesajla şok oldum.
'Direk Sehun dersem dikkat çekebilir. Bu yüzden senden ilham alıp yapacağım konuşmayı değiştiriyorum sevgilim :*'
Neyin peşindeydi Tanrı aşkına?!
"Jongin bu konuyu kimseye söyleme olur mu? Yani sana söyleyeceklerim aramızda kalsın."
"Bana güvenmiyor musun Luhan?"
"Tabi ki güveniyorum."
"Anlat o zaman artık."
"Konu Sehun'la ilgili.. Siz.. Yakınsınız değil mi?"
"Hepinizle nasılsam onunla da öyleyim Luhan. Gerçekten kalkıp gideceğim şimdi. Söyle artık."
"Jongin biliyorsun Baek Sehun'u çok seviyor. Yani biası o demek istedim. Zaten eşyalarının arasında ne yazık ki en çok onunla ilgili şeyler vardı. Bundan yüzde yüz emin değilim ama.."
"Baek'in Sehun'a hisleri olduğunu falan mı düşünüyorsun? Yapma ama Luhan. Ona bakılırsa Min Seok da sürekli bana bakıyor. Bunu fark etmediğimi mi sanıyorsun? Onun da hepinizin bildiği gibi favorisi benim. Ama bana bakışlarıyla Yixing'e bakışları farklı. Beni idolü gibi görmesi Yixing'e aşkla bakmasına engel değil. Baek Sehun'un sahnedeki duruşunu seviyor. Ama sana aşık. Bunu görmemek için kör olmak gerek."
"Biliyorum.. Başlarda bu konu canımı sıkıyordu ama onun bakışları ve dokunuşları aşk dolu. Sehun'a öyle bakmadığını biliyorum. Ona zaafı var, bu bir gerçek. Ama aşık olduğu kişi benim."
"Peki o zaman sorun ne?"
"Sorun Sehun.. Sen böyle düşünüyor olabilirsin ama sanırım Sehun bu durumdan etkilenmiş."
"Nasıl yani?"
"Yani diyorum ki Baek'in ilgisi, hayranlığı, bakışları ve onunla ilgili biriktirdiği yüzlerce şey.. Bunlar Sehun'un hoşuna gitmiş gibi görünüyor. Baekhyun'a bakışları.. Sanki hoşlanıyormuş gibi."
"Luhan yapma bunu. Sehun'u neredeyse en iyi sen tanıyorsun. Böyle bir şey yapacak biri mi? Görmüyor musun Soo'nun yaptıklarına bile nasıl sert tepkiler veriyor. Senin sevgiline o gözle bakar mı?"
"Bilmiyorum Jongin.. Baekhyun'a bakışları hoşuma gitmiyor."
"Biz kardeşiz Luhan. Hepimiz birbirimize güvendiğimiz için bir aradayız. Bilemiyorum.. Ama böyle olduğunu düşünmek veya buna inanmak istemiyorum. Bence bunları düşünmemelisin."
"Deniyorum.. Böyle olmadığını düşünmeye çalışıyorum. Kafam karıştığı için de seninle konuşmak istedim."
"Anlıyorum. Kötü düşünme Luhan. Diyelim ki Sehun'un hisleri var. Yine de Baek Soo gibi değil. O sana bunu yapmaz. Onun Sehun'a olan zaafı seni korkutuyor olabilir ama bu sadece bir hayranlık. Ayrıca şöyle düşün, Baek geldiğinde Sehun'la yakınlaşmadı. Yani eğer ona ilgisi hayranlığın ötesine geçmiş olsaydı sevgili olduğu kişi sen olmazdın. Bence boşuna endişe ediyorsun."
Bir an için Luhan'ın bunları uydurmadığını düşünmüştüm. Evet belki Sehun adına söylediği şeyleri uydurmuş olabilir ama bu hayranlığıma kafayı takmış olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Söylediği şeyler sayesinde bu konuda gerçekten hassas bir yanı olduğunu anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shipper ✓
Fiksi PenggemarAna Karakter: Baekhyun Çiftler: BaekHan SeKai ChanTae MinLay