"Ben geldiiim."
"Baekhyun? Tatlım?"
Mutfaktan elinde köpüklü bir süngerle çıkan annemi görünce evimi ne kadar özlediğimi hissettim.
"Anneeee."
Koşarak sarıldım. Hayalimi yaşıyor olsam da ailemle paylaştığım güzellikleri her zaman çok özlüyordum.
"Neden haber vermedin? Yakında albümünüz çıkıyor. Nasıl izin verdiler eve gelmene?"
"İki hafta sonra büyük bir yoğunluğun içine gireceğim. Sanırım sizinle kalacağım koca bir haftam var."
Annem duyduğu şeyle sevinç çığlıkları atarak mutfağa koştu.
"İşimi bitirene kadar oyalan. Hemen geliyorum."
Ben de hızla odama gidip kendimi suyun altına attım. Eski hayatıma doyacağım kocaman bir haftam vardı. Grubun comeback yapmasına, benim de çıkış yapmama iki hafta kalmıştı. Sahne heyecanım olmasa da idollerimle aynı sahneyi paylaşacak olmak beni hala heyecanlandırıyordu.
Duştan çıkar çıkmaz çantamdaki eşyalarımı yerleştirdim. Bir yandan da dolaplarımdan başka eşyalar çıkarıp çantalara yerleştiriyordum.
"Baek?"
"Kuzen?"
"Özledim seni."
"Ben de özledim. Ama bir hafta buradayım merak etme."
"Neden eşyalarını temelli gidiyormuş gibi topluyorsun."
"Sadece.. Buradan almam gereken şeyler vardı. Getirdiklerimi de dolaba yerleştirdim. Hemen gitmeyeceğim neden suratını asıyorsun."
"Seni artık sadece televizyonda göreceğiz sanırım."
"Yapma ama Min Seok. Sen de seçmelere hazırlanıyorsun. Hem biliyorsun ki bizim şirketin stajyer alımları çok yakında. Belli mi olur? Belki bizim şirkete gelirsin."
"Umarım.. En azından eskisi gibi olabiliriz değil mi?"
"Tabi ki olacağız. Biliyorsun kuzen.. Onlara yetişmem gerekiyordu. O kadar çok çalışıyorum ki bazen beni zorla uyutuyorlar."
"Chanyeol sana yardım ediyordur. Değil mi?"
"N-nasıl?"
"Sürekli bir aradasınız.. Yani ikiniz.."
"Sen nereden biliyorsun? Tanrım! Min Seok! Takip mi ediyorsun?! Hani sadece normal bir fan olacaktın?"
"Sakin ol Baek . Takip ettiğim falan yok. Bak."
Telefonunu uzattığında Chanyeol ve benim kafeden elimizde içeceklerle çıkarken çekilen fotoğraflarımızı gördüm. Gecenin o saatinde nasıl peşimizde dolanabiliyorlar?
Ben de bir fandım ve evet peşlerinde geziyordum. Ama bunu normal saatlerde yapıyordum..
"Şirketten çıkmıştık burada ve gitmeden bir şeyler yedik. Tanrım! O saatte bizi bulmuşlar mı? Sanırım sadece Chanyeol için çekilmiştir."
"Bu fotoğrafı asıl çeken kişinin hesabını görmek ister misin? Kendisini tanıyorum da.."
"Nasıl yani? Kim? Göster bakalım."
Hızla bir sayfa açtı ve telefonu bana uzattı.
Adının yanında benim adım yazıyordu. Fotoğrafın altındaki notu görünce tüm bedenime tuhaf bir his yayıldı.
'İşte yeni biasım Baekhyun♥ O kesinlikle mükemmel.'
Sevilen bir idol olma isteğim için sürekli dua ediyordum. Ama bunun için henüz yeterince çaba bile göstermemiştim. Bu sevgiyi ne kadar hak ediyordum bilemiyorum ama karşılığını vermek için elimden geleni yapacağıma o an içtenlikle yemin ettim.
"Bu.. Bu gerçek mi? Yani benim için..?"
"Hiç hesaplarına bakmıyor musun sen? Tanrım!"
"İnternete girmeye çok vaktim olmuyor. Sitemize de bakamadım. Herkes ne alemde?"
"İnanamayacaksın ama üyelikten çıkanlar oldu. Hatta yöneticilerden iki tanesi de ayrıldı. Sebebini öğrendiğinde fazla şaşırabilirsin. Üyeler arasında tartışmalar bile yaşandı. İkiye bölündüler."
"Tanrım! Bir süre kayboluyorum yaptıklarına bak. Sorun ne peki?"
"Yeni bir internet sitesi açıldı. Ona geçenler oldu maalesef.."
"Ne sitesinden bahsediyorsun sen? Anlatsana Min Seok!"
"Aslında..."
"Kızıyorum bak!"
"Tamam söylüyorum. Ama bana kızma."
"Sana neden kızayım ki şimdi?!"
"Bende üye oldum.. Yani tamam biliyorum SeKai için açtığımız site ve amacımız harika ama... Yani bu siteyi de çok sevdim ve ikisinde de kalabilirim değil mi?"
"Neden lafı dolandırıyorsun sen?"
Tam bana cevap verecekken annem aşağıdan seslenmişti.
"Hemen bakıp geliyorum." diyerek kaçan kuzenimin arkasından öfkeyle homurdandım.
O gelene kadar eşyalarımı toplamaya devam ettim. Çantamın boş gözüne koyduğum bilekliği özenle çıkarıp bir kutuya yerleştirdim. O kutuyu da EXODUS eşyalarımı koyduğum büyük kutuya koydum.
Onu giderken yanımda götürecektim. Çünkü fan olduğum zamanlar neler yaptığımı merak ediyorlardı. Tüm fotoğraflar ve onlara dair anılarım bu büyük kutudaydı.
Bilekliği yerleştirince kapatıp tekrar yatağımın altına yerleştirdim.
Eskiden kullandığım ve yıllardır elimi bile sürmediğim gitarımı da gelmeden önce aldığım tellerle birlikte çantaların yanına koydum. Yixing'e anlattığım için getirmemi istemişti.
Tekrar eşyalarımı kontrol edip kenara çekerken Min Seok geldi.
"Evet Min Seok seni dinliyorum."
"Annen yiyecek bir şeyler hazırlamış .Ben geldiğim için bir süre aşağı inmeyeceğimizi düşünmüş."
"Oh süper. Şimdi otur ve anlat."
"Hala SeKai shipper mısın?"
"Tabi ki öyleyim Min! Bunun değişeceğini mi sanıyorsun. Ayrıca ben onları bir araya getireceğim! Bunu yapacağım."
"Aslında.. Yani nasıl desem."
"Şimdi bunları boşver de bana siteyi göster."
"Bu site bizim siteye rakip olarak açılmış Baek.."
"Rakip ve sen hala onlarlasın?"
"Tamam kızma. En azından önce bir dinle. Siz dışarıda görüntülendiğinizde veya o programa çıktığınızda çekilen fotoğraflar.. Yani onlarda siz.. Fazla tatlıydınız.."
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Senin shipper fanların var."
"Nee? Site benimle mi ilgili? İyi de neden bizim siteye rakip? Şunu doğru düzgün anlatacak mısın sen?!"
"Tamam en iyisi al kendin bak."
Ekranda bir şeyler yapıp bana uzattı. Sayfaya baktığımda gördüğüm şeyle olduğum yere çakılmıştım.
Bu.. Gerçek olabilir mi?
www.sebaekloveisforever.com
Tanrım!