16. Bölüm

1.2K 128 82
                                    



"Tamam yeter onu öldüreceksiniz. Yeni üye için birkaç ay daha beklemek istemiyorum."

"Sen de katıl Lu."

"Yorgunum Sehun. Dinlenin ve dansa devam edelim."

Diğerlerinin ona arkası dönük olsa da ben yüzünü görebiliyordum. Bana tiksinerek bakıyordu sanki. Arkadaşlarıyla yakın olmamı kıskanıyor olamaz değil mi? Bu gerçekten hoş değil.

"Hadi devam edelim çocuklar. Luhan'ın bugün huysuzluğu üstünde."

Hepimiz Jongin'i dinleyip yerlerimizi aldık. O esnada telefonum çaldı.

"Açsam sorun olur mu?"

"Çalışmalarda sesini kapatmalısın Baek."

"Tamam Luhan kapatacağım. Üzgünüm."

"Tamam sorun değil Baek. Git aç gel."

Arayan kuzenimdi. Planımız için bir arkadaşında kaldığını ve istediğim zaman hemen yardıma geleceğini söylüyordu. O gerçekten inanılmaz biri..

Çalışmada olduğumu söyleyerek kısa sürede telefonu kapattım.

"Çok özür dilerim. Kuzenimdi de."

"Tamam sorun değil başlayalım."

Diğer iki şarkı için de uzun uzun çalıştık. Son tekrarları yaptığımızda hepimiz uyum içindeydik. Kendimi onlarla izlerken neredeyse ölüyordum. En sevdiğim beş adamla birlikte dans ediyordum. Tabi hala beş mi bilemiyorum..

Çalışmalar bittikten sonra tekrar yerlere yayıldık.

"Ne yapacağız?"

"Bilmiyorum Chanyeol. Bence eve gidip uyumalıyız."

"Ahh çok yoruldum."

Kollarımı bacaklarımı açıp yere uzandım.

"Bence biraz daha çalışalım."

"Luhan delirdin mi sen? Çok dengesizsin bugün."

Kafamı kaldırıp baktığımda bana sırıtıyordu. Yorulduğum için inadına çalışmak istemesi gerçekten çok iticiydi.

"Bence eve gidelim."

"Evet Sehun haklı."

"Şey.. Bir fikrim var."

"Nedir?"

"Burada duş almak yerine eve gidip duş alıp hazırlansak ve dışarı çıksak?"

"Sen bir idolsün Baekhyun. Yüzlerce fan peşinde dolaşsın mı istiyorsun? Bir ton fotoğrafımız çekilecek."

"Fanlarımı her zaman çok seveceğim Luhan. Ayrıca hemen şuan çıkalım dememiştim. Zaten hepimiz hazırlanana kadar fazlasıyla zaman geçecek. Geç saatte gider Han Nehri'nin kıyısında otururuz. Bir şeyler içeriz. Olmaz mı Jongin?"

"Bence bu harika olur."

"Ben de Chanyeol'e katılıyorum. Harika olur."

"Ben evde uyuyacağım."

"Hayır Lu! Bizimle geleceksin."

"Uyumak istiyorum Sehun."

"Biz duş alana kadar uyursun o zaman. Ama geleceksin!"

"Of pekala."

Hepimiz toparlanıp eve gittik. Luhan ve Sehun ayrı ayrı odalarına kapanmışlardı. Chanyeol de beni odaya götürdü.

Shipper ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin