8. Bölüm

1.3K 140 130
                                    



"Bu tam bir saçmalık!"

Telefonu yatağa fırlatıp öfkeyle kuzenime baktım.

"A-ama.."

"Sus Min Seok! Hemen üyeliğini sileceksin!"

"Ama sen Sehun'u-"

"SUS! Evet, tamam o benim için diğerlerinden daha özel ama biliyorsun ki ben Kai ile olmasını istiyorum. Saçmalamayı kes. Bu da ne demek oluyor!"

"Baek ben.. Özür dilerim."

"Tamam Min sadece biraz sinirlendim. SeKai gerçek olacak tamam mı? Ben bunu sağlayacağım. Senden istediğim şey de o siteden çıkman."

"Tamam, istediğin gibi olsun."

Öfkelenmiştim. Daha promosyonlarımız bile başlamadan shipper fanların harekete geçmiş olması hoşuma gitmiyordu. En azından biriyle olacaksa bu Sehun olmamalıydı. SeKai hayallerimi nasıl mahvedebilirler ki?! Ya şirket Sehun'la fan servis yapmamı isterse? Bu hem çok harika hem de sinir bozucu!

Telefonu tekrar aldım ve Jongin'in fotoğrafını açıp uzattım.

"Bu adama aşıksın değil mi? Tıpkı benim Sehun'a olduğum gibi. Benim yerimde olsaydın SeKai planını bozup onunla mı olurdun?"

"B-baek.."

"Gerçekten sana inanamıyorum Min Seok. SeKai için onca şey yaptık. Bütün harçlıklarımızı ve internetten kazandığımız paraları harcadık. Başka ülkelerdeki konserlere gittik. Neden? Sırf pankartlar açmak için. Onları yakın görmek istediğimizi göstermek için."

"Peki bunu senin için de isterlerse? Sırf birkaç fan istiyor diye üyelerden biriyle olacak mısın?"

"Saçmalama Min. Tabi ki hayır."

"Sehun ve Chanyeol.. İkisiyle de seviliyorsun haberin var mı? En çok da Chanyeol.. Ayrıca.. Ah neyse.."

"Ayrıca?"

"Chanyeol ve sen.. Çok tatlısınız. En çok onunla yakıştırılıyorsun."

"Tanrım!"

"Tamam Baek. Lütfen sakin ol. Bu konuyu kapatacağım."

"Kapatsan iyi edersin kuzen. Sehun'a olan ilgim farklı olabilir ama hepsi benim için özel. Ayrıca onlardan biriyle sevgili olmak mı? Bunu yaparsam öleceğimi biliyorsun değil mi?"

"Hala fanboy gibi mi davranıyorsun?"

"Sehun'u çıplak gördüğüm zamanlar hariç normalim veya Chanyeol yıkanırken banyoya dalmadığında.. Hatta Lay elimi tutmadığında da iyiyim. Luhan saçlarımla oynamadığında da.. Kai dans ederken belimi kavrayıp, bacağımı tutup, boynumu ellemediğinde de iyiyim.."

"T-tanrım.. Bunlar gerçekten oluyor mu? K-kai o dediklerini.. T-tanrım.."

"Evet."

"Bunlardan birini bana yapsa kesinlikle oracıkta bayılırdım."

"Kalp atışlarımı duyduklarına eminim. Çünkü onlara bu kadar hayranken bunu engelleyemiyorum Min. Ne yapacağımı bilmiyorum."

"Yakından nasıllar? Ev hayatınızı biraz anlatamaz mısın? Huh? Huh? Huh?"

Ona olan sinirimi birden almıştı sanki. Zaten evde olanları hatırlayınca sinirden eser kalmıyordu. Yatağın üzerine bağdaş kurup yerleştim. Kuzenimi de yanıma çektim.

"Tamam anlatacağım. Ama bunları herhangi bir yerde yayınlamayacaksın. Tamam mı?"

"Tabi ki yayınlamayacağım şapşal."

Shipper ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin