Láska?

115 4 2
                                    

Už je to týden co mě pustila z nemocnice a taky už je to týden co si přehrávám v hlavě tu větu co řekl v nemocnici. Myslel to vážně nebo si dělala jenom srandu? Už dost přemýšlení o tomhle, radši vám řeknu jak to tu probíhalo celí týden. Takže hned co mě propustili z nemocnice tak mě Marek odvezl domů a v náruči mě odnesl na gauč a řekl že se nesmím ani hnout. No když pak nanosil všechny věci co měl v autě domů tak jsem mu řekla že může jet domu že to tu sama zvládnu, jenže to by to neměl bejt náš ochranářský a starostliví Mare takže tu zůstal se mnou. Z mých myšlenek mě vytrhl až hlas za mými zády.

,, Princezno co si dáš k snídani?" řekne a stoupne si předemě aby upoutal mojí pozornost.

,, Dala bych si palačinky a neříkej mi princezno je to jako by jsme spolu byly pár" řeknu a kouknu na něj. On se jenom usměje a něco si řekne sám pro sebe ale to už jsem neslyšela protože s vydal směr kuchyň. Po asi deseti minutách se z kuchyně ozve zpěv a tak se zaposlouchám.

(Písnička v mediích a představte si že to zpívá Marek :D A předem seomlouvám kdybych ten text měla špatně.)

  Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát!!!
Ta pravá


Když přijde noc
a zhasne světlo
pod dekou
ucítím teplo
Má protispací
vakcína
Zas mám v hlavě
spoustu žen
Ale zejtra mám
těžkej den
Nakonec
zbrocen usínám

REF.
Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát!!!
Ta pravá...

Je pro mě moc,
je pro mě ŽENOU!
Každou noc pro mě
bývá jinou
Kočka z Prahy
či z Berlína
I tak doufám,
že přijde den
Kdy budu moct
založit kmen
A složit hlavu
do klína.

REF.
Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát!!!
Ta pravá...

Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát.

Ona je
pravá!
Pravá a
jediná!

Ta pravá
Ta pravá,Ta pravá,Ta pravá
Ta pravá,Ta pravá,Ta pravá
JEDINÁ!



REF.
Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát

Ona jediná
vedle mně
každou noc usíná
Vždycky si chce
večer hrát
Ta pravá!  

Nevím proč ale přišlo mi že ta písnička je nějak spojená se mnou a taky sem s všimla že to Mára zazpíval líp než Maty. Mára si dál broukal a já se opět ponořila do svých myšlenek. Od té doby co se Marek vrátil z turné tak o něm nějak moc přemýšlím, třeba o tom že má pěkní úsměv, nádherné oči atd. je tohle normální u kamarádu? Je pravda že je.....

,, Lucko!" luskne mi před očima a já se lekla až jsem vyjekla a koukla se na něj zamračeně.

,, Co je!?" zeptám se ho.

,, Jenom že tu máš ty palačinky, tak dobrou chut" řekl a usmál se na mě tím svým neodolatelným úsměvem. Dej si facku! křikne na mě moje podvědomí a já se radši hned pustím do jídla když mám dojezeno tak přijde Marek bez trička! 

,, Ehm?... Brouku? proč nemáš tričko?" ptám se ho a kloužu pohledem po jeho vypracované hrudi, div mi neteče slina. Je tak nehorázně sexy, stál by za hřích....dej si facku!! křikne moje podvědomí.

,, To je tak umýval jsem nádobí a jaksi sem se při tom ušpinil Princezno" řekl a mrkl na mě a já se začervenala protože si všiml jak si ho prohlížím.....Trapas.

,, Aha" zmůžu se jenom na tohle a dál se zabývám myšlenkami nad jeho hříšném těle. Čím dál víc mám na něm ráda jeho chyby i nedostatky a mám ráda..... prostě jeho samotného, je tohle snad láska? Já myslela že za tu dobu co ho neuvidím moje city k němu zmizí ale jak tak koukám tak ne...jsem v to až po uši.




Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat