V tomto díle bude pohled Marka s láskou Den;)
Ps: omlouvám se za chyby.,,Pořád nechápu proč jsme tu o dvě hodiny opakuji dvě hodiny!dřív?" ptám se mojí šíleně kamarádku Áji.
,,Protože je možní že je tu uvidíme a budeme s nima moct před koncertem pokecat"
,,Ale já je nechci vidět,když mi u..." zaseknu se v půlce věty a doufám že mě Andy neposlouchala. Ale když jsem viděla její výraz který mi říkal chci to vysvětlit tak dělej.
,,Co si mi chtěla říct?"
,,No jenom to že je nechci vidět protože no nemám je ráda" řeknu a nevině se usměju, ale nemůžu uvěřit tomu že jsem do jedné věty dala tolik lži. Je sice pravda že sem na ně(na jeho) naštvaná za to že nedodrželi to co mi dá se říct slíbily byla jsem holt tehdy ještě naivní pubertačka.
,,Aha ale i tak se tu zkus alespoñ trochu bavit ano?"
,,Nic ti neslibuji ale pokusím se" řeknu a falešně se usměji,chci ještě něco dodat ale za zády uslyším velice známí hlas který jsem už dlouho neslyšela na to že sem ho slýchávala už od malička.
Mára,, Ahoj holky nejste tu nák moc brzo?" zeptá se a stále mi stojí za zády. Přála sem si aby mě nepoznal ale bavila jsem se pohledem na Áju která stála dá se říct naproti němu.
Andy,,no my jsme si s vámi chtěli popovídat že Luc?" řekla mi přezdívkou kterou sem od ní nikdy neslyšela ale říkal ni tak on!
Pohled Marka:
Když jsem šel hledat kluky protože se mi tu ztratily tak jsem u vchodu narazil na dvě holky jedné jsem viděl do obličeje ale ta druhá ke mě stála zády a o něčem se s tou druhou hádali a mě si ani nevšimli, tak jsem se k nim pomalu vydal. Zastavil jsem se až dva kroky za tou holkou co ke mě byla zády a promluvil sem.,,Ahoj holky nejste tu nák moc brzo?"
Ta co ke mě stála zády jako by zamrzla na místě, ta naproti mě se na mě koukla a začala s nervózitu mluvit.
,,No my jsme si s vámi chtěli popovídat že Luc?" řekla a já se nad tou přezdívkou zasekla protože vím jenom o jedné osobě která měla takovou přezdívku a to byla moje Lucka. Ta holka co ke mě stála zády se pod tou přezdívkou napjala(myslím tím jako že jí ta přezdívka zaskočila,chápete mě) chtěl jsem se na něco zeptat té 'Lucky' jak říkala tam ta holka co se mnou mluvila. Ale než sem se rozhoupal tak ta 'Lucka' se zrovna někam rozešla.
,,ehm kam šla? Jo a já jsem Marek což asi víš"řeknu a uchechtnu se.
,,Lucka šla na záchod,jo vím já jsem Ája"
,,moc mě těší Ájo řekneš mi o sobě něco?"
,,no tak jmenuji se Andrea je mi 18náct za měsíc devatenáct, moje nej kámoška je Lucka té bude devatenáct a můj nejoblíbenější člen vaší skupiny je Jimmy"
Řekla mi o sobě hodně věcí ale já jí moc neposlouchal zajmala ně ta Lucka.
,,Aha no už musím doufám že budete stát někde pod pódiem" řeknu a na rozloučenou jí obejmu. Když najdu kluky tak se dozvím že za deset minut hrajeme ale já jsem byl jako smyslu zbavení protože ta Lucka mi zezadu přišla fakt povedomá ale kde jsem jí jenom viděl.
,,Hej Máro pod už jdeme hrát"řekl mi Maty a vydal se směr podium a já hned za ním. Jakmile jsem stál na svém místě tak jsem se podíval pod podium(i když to normálně nedělám.) a hledal Andy,protože když jí najdu tak vím že uvidím i tu Lucku. Po chvilce hledání jsem jí našel a jakmile jsem zahlédl její společnici tak mi přišla strašně povedomá což je blbost kde by sem jí potkal?
Po koncertě.
Po koncertě jsme rozdávali fotky a podpisy a když jsem se chtěl napít přišli oni. ,,Ahoj kluci mohli by jste se nám podepsat? Teda respektivě mě,protože Luc vás neposlouchá no a tak celkově vás nemusí" řekne Andy. Když sem se otočil a zvedl pohled tak jsem se setkal s jejíma krásně studánkově modrýma očima a v ten moment kdy se naše oči setkaly tak uhla pohledem ale já jí stejně poznal. Bože opravdu stála předemnou,po dvou letech opět vidím svojí nejlepší kamarádku Lucku a já si nemůžu pomoc a rozběhnu se jí obejmout. Všichni na mě koukaj jako na blázna ale Lucka mi jde na proti a tak jak bylo naším zvykem skočila a omotala nohy kolem mého pasu a pořádně mě oběla a dala mi pusu na tvář,tak strašně moc mi chyběla. Z mých myšlenek mě vytrhlo až něco mokrého co mi teklo po tváři.
,,Krásko ti pláčeš?"
,,Ano ale štěstím a pár slz smutku tam je taky"řekla a trochu se odemě odtáhla.
,,omlouvám se že jsem se ti neozval ale bylo toho moc a když už sem ti chtěl volat tak jsem nemohl kvůli tomu že mám novej telefon a tvoje číslo jsem zapoměl."
,,Jen tak ti to neodpustím,a navíc si mi mohl napsat na fb" řekla a praštila mě do ramene a začala se smát tím jejím nakažlivím smíchem a tak jsem se k ní přidel. Když jsem jí po chvilce postavil na zem a rozhledl se kolem sebe všichni na nás koulali ale nám to bylo jedno,šel sem si pro fixu a ona mi pak na ruku napsala svoje číslo. Po půl hodině odchází s Andy a úsměvem na tváři domů a my s klukama jedeme taky do našeho společného domu.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?