Je tak kouzelná.

61 2 0
                                    

Stále z pohledu Maryho.

Došel jsem za ní do kuchyně a viděl sem jak tančí a přitom dělá snídani, byl to nádherní pohled už to opravdu chyběla jenom naše malá princezna. Z mých myšlenek mě vyrušilo až otevření dveří a dštský pláč..co to?

,,A už jsou tady" řekla radostně Lucy a rozešla se směr předsíň. Kdo tady je? co mi uniklo? a kdo tady pořád pláče? Tohle a milion dalších otázek mi běhalo hlavou.

Po chvilce přemýšlení mě vyrušil něčí příchod do kuchyně a tím upoutal mojí pozornost. Vešli jsem dva muži se spokojením úsměvem a propleteními prsty. Jeden z nich bude asi Alex její "kamarádka" a jeho přítel. Chvilku jsem si je prohlížel a pak do místnosti vešli moje dvě lásky, hned jsem k nim zamířil a dal jim oběma pusu na líčka. 

,,Děkuji kluci že jste mi pohlídali mo-....naší princeznu" řekla a usmála se mím směrem a pak se vděčně koukla na kluky. Taky bych jim měl pak poděkovat že dávali pozor na moje princezny za dobu mé nepřítomnosti.

,,Ale to nestojí za řeč kočko...my jí hlídáme rádi." řekli a už se měli na odchodu když sem je v síni zastavil a začal si s nimi povídat. Vysvětli jsem jim svůj dnešní plán a oni mi řekli že mi velice rádi pomůžou. Dal jsem jim svoje číslo a pak i přesné instrukce k tomu co mají udělat a pak jsem se rozloučili a já šel za mýma láskama do obýváku.

,,Co jsi tam s nimi řešil?"

,,Ale nic miláčku..všechno se ve správní čas dozvíš neboj" řeknu a políbím jí na temeno hlavy.


O dvě hodiny později..

Před chvilkou mi volali kluci že už je vše připravené. Byl jsem rád že to stihli tak rychle a tak jsem zabalil jenom par věcí pro Kateřinku a popohnal sem Luc s oblékáním a mohlo se vyrazit, během chvilky jsme dojeli k takovému skrytému paloučku kde jsem měl pro holky překvapení.

Palouček byl u menšího lesíka a byl nádherně rozkvetlí a tekl tam potůček, také se tam dali zahlédnout srnky a byl slyšet zpěv ptáků...prostě to bylo magické místo a přesně splnovalo to co jsem chtěl udělat.

,,To je nádherní" řekla Lucka s úžasem v hlase.

,,A právě proto jsem vás sem vzal na piknik" řeknu a zavedu je k připravené dece a s ruzními dobrotami. Posadil jsem malo Kateřinku na deku a dal jsem jí pár hraček aby si měla s čím hrát. 

,,To si udělal pro nás? ale kdy? byl si pořád s námi" 

,,Moje milá já o to požádal kluky a oni byly tak milí že mi s tím pomohli a já si mezitím mohl připravit jednu nejdůležitější věc" řeknu a stáhnu si jí k sobě do klína a začnu jí obsypávat krk polibky.

,,To je od tebe pěkné že si  vzal celou rodinu na piknik " řekla a koukla se na Kateřinku.

,,Zatím ještě nejsme úplná rodina" šeptl jsem si sám pro sebe a podíval jsem se na Kateřinku. Hned co jsem se na ní koukl tak se mi vytvořil takoví ten připitomnělí úsměv na tváři a nemohl jsem z ní spustit oči je tak dokonalá! jako její matka.

,,Je tak kouzelná že?" řeknu do ticha které tu panovalo protože jsem pozorovali Kateřinku bylo to prostě kouzelný okamžik.

,,Ona to ona je" řekla Lucka se zasněním výrazem a já jsem naznal že tohle je ten správní okamžik na který jsem čekal hodně dlouho.

Otočil jsem si Lucku čelem k sobě a zadíval jsem se jí hluboko do očí a...


Pohled Lucky:

Otočil si mě čelem k sobě a já se topila v jeho dokonalých očích a čekal jsem na to co mi chce říct.

,,Víš Lucko známe se už hodně dlouho na to aby jsem no..ehm. Nejsem dobrý řečník ale snažím se ti tu říct že tě nadevšechno miluji a nechci o tebe už nikdy přijít, chci tě mít po svém boku i v budoucnosti a také chci aby naše malá Kateřinka vyrůstala v úplné rodině. Nechci aby jenom ona nosila moje příjmení a tak se tě ptám Lucie moje nejdražší a milovaná .... vezmeš si mě?" 

Hned co to dořekl tak sem se začala usmívat jako měsíček na hnoji a koukal jsem na to jak z kapsy vytahuje semišovou krabičku ve které je onen předmět. Ano správně mám na mysli zásnubní prstýnek. Otevřel krabičku a opět mi pohlédl hluboko do mé duše a čekal na mojí odpověď.

,, Moje odpověď zní......"


Ahojky :) jsem strašná co? takhle vás napínat :) ale když mě to baví :D . Tak doufám že jsem vás navnadila a budete s dychtivostí čekat na další díl.

Ps: vaše Den;) 

Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat