Pohled Lucky:
Jsem úplně unesena z toho co ti dva vymysleli.alespoň nejsme zalezlí doma.
Jsem moc ráda že si Katy s Marou tak rozumí ale nekdy mi přijde že az moc.Z meho přemýšlení me vytrhl detsi hlasek ,,dívej mami tam je klokodil a ještě nejaka mala jesterka,, řekla Katy a ukazal na ne.Koukla jsem se tim smerem a musela jsem se zasmát tomu co jsem vyděla byla tam krokodili máma jak si hrála se svým mladetem.
Klekla jsem si k malé Kačce a povídám ji ,,ale broučku to není jesterka ale malý krokodilek víš,, ona se zasmala a odhopsala dal za dalšími zvířátky.
Najednou se mi kolem pasu obmotali něčí ruce a dostala jsem pusu na siji lehce jsem se zachvela a podle té krásné vůně jsem poznala že za mnou stoji Marek.,,copak je lasko?,, zeptala jsem se a ještě vic se k nemu natiskla a lehce a omylem samozřejmě sem pri tom zavodila o jeho rozkrok.
,,ach! Nezlob miláčku a jinak nic chtel jsem ti dát jenom pusu a říct ti jak sladkou máme dceru,, usmala jsem se sama pro sebe a rozesla se za naším štěstím.
O nekolik hodin později...
,,ach bože me tak bolí nohy,, řekla jsem a svalili jsem se na gauč.
Za mnou se ozvalo uchechtnuti.,,ale jdi lasko přeci nejsi unavená z prochazky v zoo a menší vyletu po parku,, řekne a začne se pochechtavat. Nafouknu tváře a mrsknu po něm polštář. On se začne ještě víc smát a malá katy proběhne za námi a povídá ,,mami proč po tatkovi hazis polštář a pujdete mi říct pohadku na dobrou noc uz jsem prevlekla do pyža,, řekne a kouka na nas a čeká co z nás vypadne.
Nadechnu se k odpovědi a povídám ji,, zlaticko dneska tě uloží tatka to víš jsem unavená preci jenom uz mi roste bříško,, usmeji se na ni a ona ke me příběhne hodi se mi kolem krku da mi mlaskavou pusu a pohladi mi bříško,, tak dobrou noc mami, a dobrou noc i tobě mimi v bříšku,, a uteče k sobě do pokoje jenom se jse usmeji a víc se uvelebim na gauč a úplně zapomenu na to že je tam se mnou ještě marek.
,,jdi ji dát spát tak ne že mi tu do té doby usnes Lucíku,, da mi pusu na čelo ja jenom něco zabrblam a on uz odcházi za malou do pokoje a já během chvíli upadam do říše spanku.
Ahojte jsem tu po dlouhé době s další části je sice jenom krátká ale snad se bude líbit.
Ps: omlouvam se za případne chyby a tak.
Packo.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?