Ano.....Bože!

62 2 0
                                    

Pohled Marka:

Ona si to  úplně užívá jak sem vůči ní bezradní. Je vidět že ví jak co má dělat.

,,Tak už mě netrap!" vykřiknu hned po tom co se zapře rukama o moje kolena a nasedne na něj.

,,Hmm....ne" řekne a škodolibě na mě mrkne a pokračuje dál ve svém pomalém tempu, bože tak moc bych chtěla zajet hlouběji ale nemůžu jelikož mi to nedovolí....ale hned co přestane tak si to pěkně odskáče kočička.

Už jsem se blížil k vrcholu když ze mě nahle zklouzla.

,,Co-co to děláš!?" řekl jsem nepříjemně a zárověn i dotčeně.

,,Nic jenom měním pozici" řekne a najednou mám její krásní zadeček a její bohyni před svým obličejem a její malá ručička si mě bere do ruky. 

Než se zmůžu na cokoliv její malá pusinka si mě bere do parády a u toho se na mě vrtí, mám neodolatelnou chut ji ze sebe shodit a udělat jí to tak jako nikdo jiní předemnou a taky že to udělám.

Nestačí mrknout okem a už mi sedí obkročmo na klíně a já doní tvrdě a nemilosrdně přirážím a do toho saji její dokonalá a pevná nadra.

Knourá, prosím slibuje sténá...ale já její prosby a sliby ignoruji a pokračuji ve svém zběsilém tepu pořád dál když najednou se ozve její sametoví hlásek u mého ucha.

,,ješ-tě chvilku a budu" pošeptá a než se na něco vzmůžu tak se po celém pokoji nese její výkřik.

,,Ano.....Bože!" 

Unavení se i po svém vyvrcholení skácím do postele a ona dopadne s lehkostí na mě, stáhnu si jí do obětí a zakryji nás dekou a přitisknu si jí co nejvíc to jde na svoje tělo.

,,Byla jsi užasná lásko" pošeptám do ticha jako by to bylo snad tajemství a políbím jí do vlasu a těsně před tím než upadnu do říše snu tak uslyším ještě její tichý hlasek jak říká.

,,Bylo to dokonale tak jako kdysi dávno před lety....s tebou je to navždy nezapomenztelné, doufám že už nás nic nerozdělí....ale za to jak moc tvrdě si mě šukal bez ohledu na mojí maličkost si to ještě vypiješ....a Miluji tě navždy......" 

Víc už sem neslyšel jelikož jsem upadl do říše snů.


Ahoj hvězdy :) moc se omlouvám že nevyšla dlouho žádná kapitola ale nebyl čas a ani moc chut do psaní :( 

Ps: snad se vám bude kapitola líbit :) S láskou vaše Den;)

Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat