Cože!?

41 3 0
                                    

Pohled Lucky:

Ráno mě probudilo sluníčko co proudilo skrz otevřené okno do ložnice. Chvíli jsem jenom tak ležela a pak jsem se po chvilce otočila na druhou stranu kde by měl ležet můj snoubenec, ale tam nikdo nebyl jenom ustlaná polovina a vzkaz. Počkat Vzkaz! hned jsem po něm chmátla a začala číst tech pár řádku.

Dobré ráno lenochu.

Jestli tohle čteš tak už vedle tebe zřejmě neležím.    Musela sem se nad tou větou uchechtnout.

No asi by tě zajímalo kde jsem že?  

Je to jednoduché my jsme se ti s malou Kateřinkou schovali, musíš si nás najít takže v hledání nás budeš muset pokračovat podle instrukcí na druhé straně papírku.

Krásné hledání miláčku :-* musíš jít po indiciích. 

Tak tohle jsem vážně nečekala. Co je vlastně za den? Nevím a je mi to v celku jedno, tak tedy jdeme po stopách. Vstal jsem z postele a šla jsem se obléct do něčeho pohodlného. Když jsem byla převlečená tak jsem si vzala opět ten papírek a otočila jsem ho na druhou stranu a začala jsem číst instrukce. 

(Bude to jako ve video klipu od Justina, tak se na něj prosím podívejte :) To víte nechce se mi to moc rozepisovat.)


 Šla jsem přesně podle toho jak mi napovídali šipky a fotky s popisky od něj když jsem se zastavil u zverimexu? Proč tady? Najednou vyšel z toho obchodu pán a v ruce měla malou chlupatou kuličku.


,,Zdravím krásná slečno" řekl a usmál se na mě a přišel ke mě blíž.

,,Dobrý den" řekla jsem tomu milému postaršímu pánu a opět sem zamířila svůj pohled na to cosi v jeho ruce a konečně jsem poznala že drží v ruce malé štěňátko Huskyho (sorry jestli je to blbě napsané).  to štěňátko bylo nádherné nemám slov.

(Přikládám vám obrázek protože nevím jak vám ho popsat.)

,,Líbí se vám slečno" zeptal se mě ten milí pán a já pouze přikývla a kouzelně jsem se na to štěňátko usmívala, nebo alespoň myslím že kouzelně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Líbí se vám slečno" zeptal se mě ten milí pán a já pouze přikývla a kouzelně jsem se na to štěňátko usmívala, nebo alespoň myslím že kouzelně. (:D) 

,,Je nádherný, jak se jmenuje?" Já se prostě musela zeptat.

,,Je to fena a ještě nemám jméno." řekla koukl se na fenku a pokračoval v mluvení ,, Je vaše slečno já dostal za úkol vám jí předat spolu s touto indicií" řekl a podal mi štěňátko spolu s malým papírkem.

,,Budu ti říkat Lili" řeknu a dám jí malou pusinku a otevřu papírek a začnu číst.

No už si jenom kousek od svého cíle, toto je poslední indicie.

Doufám že se ti štěňátko líbí protože je tvoje. Možná si říkáš proč si jí dostala ale to se dozvíš až za námi přijedeš.

Fakt super a kde je mám k čertu hledat? a pak mě to trkne ještě je přece druhá strana papírku a tak ho rychle otočím a začnu číst.

Tak moje milá už mám pro tebe poslední úkol musíš dojet zpět k nám do domu. 

A co nejrychleji jestli chceš vědět co toto všechno znamenalo. 

Miluji tě.

Ps: Tvůj nastávající a určitě i tvůj nejmilovanější Marek.

Nad tou poslední větou jenom pobaveně zakroutím hlavou, je to blbec ale můj blbec.

____________________

Když jsem se rozloučila s tím milým pánem tak jsem se vydala směr domů. Cesta tam mi zabrala jenom chvilku, předtím jsem musela cestu ke štěňátku podstupovat nejméně dvě hodiny. 

Stojím před dveřmi svého domu a nemůžu se odhodlat k tomu vejít dovnitř, když se najednou otevřou dveře a do svého obětí si mě vtáhne Alexandr.

,,Kde si se tak dlouho toulala kočko?" zeptal se mě s pobavením v hlase.

,,Kde myslíš Alexi? ty si o tomhle celém co jsem musela podniknout věděl že jo?" řeknu s jemním dotčením v hlase a kouknu se na něj.

,,No jo věděl ale já ti to nemohl říct to bych pak zkazil celé překvapení" řekl a než jsem se stihla na něco zeptat tak mě vtáhla dovnitř a zavázal mi oči šátkem a vedl mě někam...bůh ví kam.

Najednou jsem zastavili a já cítila jak mi někdo sundavuje šátek z očí. Než jsem se stihla pořádně rozkoukat po naší zahradě tak se ze všech stran ozvalo...

,,Všechno Nejlepší!" nemohla jsem tomu uvěřit byli tu úplně všichni na kterých mi záleželo a které jsem nadevše milovala.

Najednou mi někdo zašeptal do ucha.

,,Všechno nejlepší miláčku...snad se ti můj dárek líbí a snad si se u té mojí "malé"hry trošku pobavila a taky doufám že sis jí užila...dalo mi to vážně hodně práce" hned co to dořekl tak mě políbil pod ucho a odtáhl se ode mě.

,,Moc ti děkuji miláčku" řeknu rychle se na něj otočím a vášnivě ho políbím.

,,Hej hrdličky nechte si to na večer jo!" křikl někdo na nás. Ten hlas mi byl povědomí a když jsem se za ním otočila tak tam stál/a

,, Bože ty si vážně přijel/a?" 



Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat