Ahojky :) Promiňte že přidávám tak pozdě:( ale mě se neuložila kapitola před touhle a tak se omlouvám že tak přeskakuji v ději, Den;).
O dva měsíce později...
Pohled Lucky:
Už jsou to dva krásné měsíce co jsem s Markem a moje pomsta dopadla tak že jsem mu nalakovala nehty.
Právě jedu s Markem do studia že jim prej manažer musí říct něco důležitého.
,,Lásko?" slyším najednou vedle sebe a tak tím směrem otočím hlavu.
,,Ano?"
,,víš že tě miluji?" řekne a jen tak letmo se na mě podívá a dá mi ruku na stehno.
,,Vím a můžeš mi to říkat častěji" řeknu a dám mu pusu na tvář, a pak se začnu culit jako měsíček na hnoji. Po půl hodině jsme konečně dojeli do studia.
Ve studiu už na nás čekali kluci. Se všemi jsem se přivítala a šli jsme za Davidem. Došli jsme k jeho kanceláři a vešli dovnitř.
,,Ahoj kluci a Lucko. Posadte se"
,,Ahoj" řekli jsme zborově a sedly si ke stolu do křesel. A čekali na to co nám(klukům) chce říct.
,,Takže všechny jsem vás sem zavolal protože vám zítra začíná turné." řekl a na všechny se podíval a pohledem zastavil na mě.
,,No a chci aby Lucka jela s vámi, protože by jste mohli na turné do točit poslední část filmu"
,,To by bylo super a na jak dlouh"ptám se protož mi nabídli roli v jednom filmu v Londýně ale Marek o tom ještě neví a jela bych tam za tři měsíce ale prý můžu i dřív. Že prý pro mě mají víc rolí v různích filmech.
,,No tak po celou dobu turu by si tam mohla být" řekl David s úsměvem.
,,A to je jak dlouho?"
,,Asi půl roku" řekl s klidem.
,,Tak dobře a kdy odjíždím" ptám se a s klukama pomalu odcházíme.
,,Zítra ve tři ráno tady ano?" řekl my mu to odkejvaly a šli jsme každej si domů zabalit.
Po zbytek dne jsem se flákala doma. Balila jsem si věci a rovnou jsem si nabalila dva kufry a jednu tašku abych to měla pak i do Londýna. A ano hádáte správně Markovi to neřeknu nepustil by mě. Hned co mám vše zabalené jak notebook tak telefon a nabíječky tak si nastavím budík na druhou hodinu ráno a jdu do postele. Usínam s pocitem že už za pár hodin uvidím Marka.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?