Miláčku nedělej bublinu..

39 2 0
                                    

Pohled Lucky: 

Ráno mě probudila překrásná vůně která si linula přes celý dům.

Po chvilce přemlouvání jsem se z té postele přeci jenom vyhrabala a šla jsem za tou překrásnou vůní...až jsem došla do kuchyně a to co jsem viděl by rozesmálo asi každého.

,,Co to tu nacvičuješ za taneční kreace?" zeptám se a jenom tak tak zadržuji smích.

Mary se mě lekl jelikož mě asi neslyšel přicházet a tak se praštil hlavou o poličku ve skříni. (:D)

,,Jau! bože jakej d..."v půlce věty se zasekl a koukl se na mě a ,, Jé! to si ty miláčku" řekl a nevině se na mě zaculil a já jenom zakroutila hlavou.

,,Taky tě zdravím" řeknu a obloukem se vyhnu Markovi a jdu si pro ti krásně voňavé lívanečky. Marek se ke mě chtěl přikrást zezadu ale já to čekala a tak jsem se mu bravurně vyhnula a šla jsem si sednou ke stolu a dělala jsem uraženou.

,,Miláčku nedělej bublinu.." řekl a přišel ke mě a dal mi pusu na temeno hlavy a já mu hnedka odpustila.

Jemně sem se na něj usmála kousla jsem si do Lívance a  koukla jsem se na něj a ,,Já se přeci nezlobím miláčku" Marek se na mě šibalsky usmál a řekl..

,,Miláčku máš tady marmeladu" a hnedka jsem dostala pusu a pak se na mě zářívě usmál.

,,Miláčku?" 

,,Ano?"

,,Víš ale o tom že já tam měla nutellu" řeknu a zákeřně se na něj usměji a on jemně zrůžoví.

,,Dobře tak to mi trošku nevyšlo no" řekne a začne se smát přes celou kuchyni a se smíchem si sedá ke své snídani.

Pohled Marka (Krátké):

Zatím mi můj plán vychází bravurně...ted jenom aby to ty paka nepokazili....




Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat