Když mě Marek vzbudil tak jsem se oblékla, a jeli směr letiště.
S Markem jdeme směr letištní hal za klukama. Po cestě jsme se hodně zastavovali protože jsme po cestě potkali fanoušky a Marek se jim podepsal. Po úmorné půl hodině jsme konečne došli ke klukům.
,,Ahojky" řeknu a se všemi se obejmu.
Asi patnáct minu se tam všichni bavíme když příde David.
,,Tak mládeži jde se k terminálu a jedeme směr Praha soukromím letadlem." řekl a my ho následovali směr odbavení a letadlo...
Už v Praze v hotelu...
Do hotelu jsme přijeli pozdě večer a hned na to se Marek někam vypařil asi do našeho pokoje.Jdu směr můj a Markův pokoj. Hned co otevřu dveře tak mi sjede brada až někam do francie. Už jsem se pomalu vzpamatovávala kdy se otevřeli dveře. Kouknu se tím směrem tam stojí Marek...jenom v ručníku!! Bože!to mi nedělej.
,,Teče ti slina miláčku...a sem rád že se ti líbí moje tělo" řekl a šel ke skříni.
,,Nefandi si tolik" řeknu a du směr k němu protože z pohledu na jeho tělo jsem ho chtěla. Dojdu potichu k němu a obejmu ho zezadu kolem pasu. Otočí se čelem ke mě, podívám se mu do očí a vidím v nich chtíč,touhu a...a vášeň.
,,chci tě" zašeptal mi do ucha svudním hlasem a kousl mě do ušního lalůčku a já zavzdichala.
Začali jsme se líbat a on mě začal pomalu vyslékat. Na postel jsem dopadla už nahá ale on byl pořád v ručníku a to se mi nelíbilo.
Pohled Marka:
(Ted to bude 13+)
Oba dva jsme měli orgasmus za sebou a tak jsem se rozhodl že už je čas na sex.Sklonil jsem se k ní a zašeptal jsem jí do ucha.
,,Bereš prášky?" pouze přikívla.
,,Neboj" usmál jsem se.,,Nebojím" odvětila a dala mi pusu na tvář. Nasměroval jsem svůj penis na její vchod a pomalu zasunul. Opravdu jen špičkou a na to nic neudělala. Tak jsem tedy zasunul po kořen a to zakňučela. Hned se mě snažila odstrčit a já nechápal, co se děje.
,,Ty si panna?" zeptal jsem se po chvíli přemýšlení.
,,Nějakej problém?" vzlykla.
,,Ne" políbil jsem jí. ,,Ale na to jak si nadržená, jsem myslel, že už nebudeš" zasmál jsem se a ona se na mě zamračila.
,,Drž hubu a šoupej nohama" řekla vážně, ale po chvíli se začala smát. Opět jsem do ní pomalu zasunul a čekal sem než si zvykne.
Začal jsem pomalu přirážet.
Opravdu jsem nečekal,že bude panna. Lucka je zvrhlá a sexuchtivá panna. No, ted už vlastně ne.,,Přidej" řekla a já přirážel rychleji. Bože, byl jsem jak v sedmém nebi. Do toho jsem Lucku začal líbat a mačkat jí prsa. Chtěl jsem,aby si tohle užila,jak nejvíc to šlo. Chtěl jsem, aby svoje "poprvé" užila na maximum.
,,Marku!" ,,Marku... Už! Už" zakřičela a s výkřikem dosáhla svého orgasmu. Svého vrcholu jsem dosáhla i já,hned po Lucce a musím říct, že lepší sex,jsem neměl... Oba jsme si lehly a ona se mi stulila v náruči a oba jsme hned usnuli.
Ahoj jsem tu opět s novou častí. Omlouvam se za chyby a no doufám že se vám taro kapitola bude líbit a předem říkám že popisování sexu mi moc nejde. Takže budu ráda za hvězdičky a koment taky potěší..s láskou Den;)
Ps: Šťastné a veselé vánoce.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?