Pohled Marka:
Ty její slova než odešla mi stále znějí v uších a na rtech cítím ty její jako by tam pořád byly a to mě nutí jí chtít mít zase u sebe a moc jí každý den líbat a říkat jak moc jí miluji a jaký jsem byl pitomec že sem jí předtím lhal, a tím se připravil o to být jí na blízku během jejího těhotenství. Bože! byl jsem bláhoví když jsem si myslel že až mě spatří že mi bude odpuštěno a skočí mi do náruče, byl jsem blázen. Ale jedno vím jistě chci Lucku a Kateřinu zpátky, chci je mít u sebe i kdyby mě to mělo stát cokoliv.
,,Hej Marku! jdeš s námi na premijeru nákého nového filmu, pr v němhrála náka mladá slečna která byla těhotná." řekl mi Matěj a čekal na mojí odpověď.
,,A kdy to začíná?"
,,Asi z hodinu tak si pospěš jestli chceš jít s námi" řekl a odešel.
Asi bych měl jít třeba tam bude Lucka. No jistě že tam bude dit jsem četl recenze že prí tam hraje česká herečka které je sotva dvacet. Hned jsem vypálil jako střela do svého pokoje a oblékl se do přesně padnoucího obleku.
Byl čas odjezdu a tak jsme se s klukama rozešli do hotelové haly kde na nás před hotelem čekala limuzína. Dojeli jsme před kino kde see to mělo být premiéra a pak náká párty. Po nás přijela bílá limuzína a vystoupila z ní...Lucka!?
*Před premiérou*
Pohled Lucky:
Dotočil jsme tu poslední episodu a pak si mě Alex zavolal k sobě že prý se mnou potřebuje mluvit. Příjdu před jeho pracovnu a zatukám 'Dále' na toto slovo vejdu dovnitř.
,,Ahoj Lucko.Posad se musím ti něco říct" řekl,já ho pozdravila a sedla jsem si do křesla naproti jeho pracovního stolu.
,,Takže zavolal jsem tě sem protože dneska je premiéra tvého filmu" řekl mi a usmál se.
,,Ale já jít nemůžu." řekla jsem odhodlaně a dala jsem si nohu přes nohu.
,,Proč?" zeptal se mě trochu zklamaně.
,,Protože mám dvoutýdenní dceru" řekla jsem mírně naštvaně a dodala jsem ,,A i kdybych šla nemám kdo by se postaral o mojí princeznu a taky nemám co na sebe" řekla jsem a s vítězním úsměvem na tváři, ale ten mi hned zmizel když sem se na něj podívala.
,,Takže hlídání pro Kateřinu mám, bude jí hlídat moje sestra. A až přijedeš domů budou tam na tebe čekat překvapení" řekl a poslal mě domů a já věděla že je marné protestovat,protože když si Alex vezme něco do hlavy nemá cenu mu odporovat.
*Už po to co odvezla Kateřinku na hlídáni a je u sebe doma*
Doma jsem si dal sprchu a pak šla do šatníku najít na sebe něco slušného. Oblékla jsem si ti dokonalé šaty co mi dal Alex a lehce jsem se nalíčila a dala pár doplňku,pro mě přijel Alex s jeho přítelem. Nasedla jsem do bílé limuzíny a jeli směr premiéra.
*******
Bylo to úžasné ale po celém dni jsem byla unavená a tak jsem zkontrolovala svojí dceru a šla spát.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?