Kdy si mi chtěl říct že máš....

57 3 0
                                    

Pohled Marka:

Hned co jsem to dopověděl tak jsem se zvedl a šel jsem do jedné místnosti tady v domě abych si z ní mohl něco vzít. Když jsem našel svoje pouta tak jsem se vrátil zpět k ní, hned co zahledla ty pouta tak jí v očích zapláli jiskřičky pobavení a na tváři jí hrál lišácký úsměv. Došel jsem k ní a chytil jí za její ruce a ona se samozřejmě nebránila jenom mě pozorovala, připnul sem jí ruce i s pouti k pelesti postele a sednul sem si na ní obkročmo a políbil sem jí na čelo na což ona zabručela nesouhlasem.

,,Copak miláčku? něco se ti nelíbí?" zeptám se jí a sleduji jí jak se snaží dostat z těch pout.

,,Kdy si mi chtěl říct že máš náka chlupatá červená pouta?" zeptala se mě s pobavením a zvědavostí v hlase. Musel sem se její otázce zasmát čekal jsem totiž že se mě zeptá na něco jiného.

Sklonil sem se k ní pro polibek. Chvilku jsem se líbali a ona mě potom kousla.

,,Tss..ty mrcho!" řekl jsem jí s pobavením v hlase a koukl se jí přímo do očí a ona nahodila nevinní výraz jako že nic neprovedla.

,,Copak broučku?" zeptala se mě tím jejím sametovím hláskem a kdybych jí neznal tak dobře tak bych jí i tu její nevinnost zbaštil i s navijákem.

,,Ty víš moc dobře co je" řeknu a prstem si setřu krev ze rtu a hned na to jí drsně políbím a lehnu si mezi její nohy a začnu si jí značkovat na krku. Tiše u toho skučí slastí.

Hned co jí doznačkuji její krk tak se přesunu ja její překrásná nadra (která jsou jenom moje). Zanechal jsem jí tam celkem dost značek, pomalinku přes její prsa sjíždím k jejím bříšku kde zanechám veliký obnos značek. Nadzvednu se na lokty a prohlížím  si svoje mistrovské dílo a musím se nad ním usmát, protože se mi povedlo.

Lucka se snaží podívat kde všude její tělo utrpělo "škody" ale marně.

,,Líbí se ti mé dílo?" zeptám se jí a snažím se zakrýt smích co se snaží dostat na povrch, kvůli tomu jejímu výrazu.

,,Ty si zemně udělal dalmatina!?" řekla a koukal se na mě s vážnou tváří, která jí dlouho netrvala a vybuchla ve velký záchvat smíchu a já se k ní přidal.

,,No jo udělala...ale to patří k tvému trestu miláčku" řeknu a přisaji se na její už jemně červené rty.

Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat