,,Ten den sem si velice užila " říkám Markovi když stojíme před dveřmi mého domu.
,,Ano bylo to krásné" řekne a opět mě políbí, ach jam moc mi jeho rty chyběli!
,,A nechtěl by si jít dovnitř?"
,,Jo velice rád" řekl a lišácky se na mě usmál.
Dlouho jsem si povídali, Pak jsem šli do mé ložnice kde jsem si také povídali ale pak se to povídání zvrhlo v něco úžasného.
Jeho ladné prsty mi přejížděli po břiše až k mému stehnu,který lehce nedzvedl. Jeho rty se mě nepřestali dotýkat a jeho jazyk se pomalu, ale jistě vkrádá do úst. Pomalu mi začal sundavat župan,jenž jsem měla stále na sobě a poté i to ostatní.Téměř všechno skončilo někde úplně mimo nás.Udělala jsem to samé a konečně viděla jeho zářivou a hladkou hrud, která byla tak blízko té mé.
Své prsty si propletli s těmi mými a druhou rukou prozkoumával každičkou část mého těla. Zasténal jsem mu přímo do úst. Jednou svojí rukou sem mu zatahala za vlasy.Lehce zaskučel. Hned potom odtrhl svoje rty od těch mých a začal se vydávat pomalu dolů!
Jeho jazyk a polibky,které mi dával než dojel úplně dolů,ve mě vzbuzovaly vzrušení.Ta divokost se už zkrotit nedala.
pomalu mi začal sundavat kalhotky a když byly taky pryč, prostě do mě nakonec pronikl. Vyjeknu a on to zopakuje. A znovu a znovu. Zároveň se o mě tředlaní,takže do toho sténám.Pohyby jeho ruky se zintenzivnily. Začala jsem vzdychat do jejich rytmu.
Přestal. Bušilo mi srdce jako o závod,ale nechtěla jsem aby přestal. Hned potom...Pokládal si ruce vedle mé hlavy takže byl nedemnou na všech čtyřech.
,,Zapoměl sem ti něco říct..." vydechne a já čekám ,, Miluji tě" a jedním prudkým výpadem do mě vnikl. Z počátku byl opatrní a něžní, ale pote se poddal té rozkoši a já s ním. Prohýbala jsem se jako luk a musela jsem se držet prostěradla.
,,Ach!" vyšel ze mě další sten, který mu na tváři vykouzlil zlomyslní úsměv. Cítila jsem ten krásní pocit. Tříštila jsem se pod ním na milion kousků. A poté...se to stalo. Vyvrcholila jsem!
Oba jsem měli zrychlený tem. Už jsme se jen dívali tomu druhému do očí. Jeho překrásné oči....
,,Taky tě miluju" bylo poslední, co jsem byla schopná říct.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanficByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?