Noví začátek

74 4 0
                                    

Už je to hodina co jsem v Londýně. Právě jedu za svým novým režisérem a ten mě pak zaveze do mého nového domu. Řidič zastavil před velkou nahrávací společností, a mě sjela brada snad až ke kolenům.

,,Tak jsme tady slečno" řekl mi můj řidič. Ano správně můj řidič,dostala jsem osobního řidiče,že prý ho budu jako začínající Americká hvězda potřebovat. Vystoupila jsem z auta a Henry, můj řidič mě doprovodil za mým novým manažerem.

Zastavili jsme před velkými dveřmi a Henry zaklepal a na prosté ,dále, mě pustil dovnitř a zavřel za mnou dveře.

,,Á...Slečno Lucije vítejte u nás. Já jsem Alexandr Been váš noví manažer." řekl mile vyhlížející muž kole 30 let.

,,Jsem ráda že jste mi dal takovou příležitost pane Beene" řekla jsem a posadila jsem se do křesla  před jeho pracovním stolem.

,,Naco takové formálnosti Lucie, normálně mi tikejte nejsem zase až tak starý je mi teprve 28 let. Tak mi prosím tikejte" řekl a na konci se na mě zářivě usmál. Úsměv jsem mu oplatila.

,,Dobře Alexi?" zeptala jsem se s malým otazníkem na konci, a když jsem viděla jeho úsměv tak jsem pokračovala ,,Mám na vás malou prosbu" řeknu a vyčkávám na jeho odpoveď.

,,Ptej se když to bude v mích silách vyhovím ti" řekl s vřelým úsměvem a upřel na mě svůj pronikaví pohled.

,,No já než jsem k tobě přijela jsem jela do nemocnice a..." nenechal mě domluvit a skočil mi do řeči.

,,Co si dělala v nemocnici? a si v pořádku?" začal na mě chrlit otázky.

,,No já než jsem odjela z Čr. tak mi nebývalo posledních pár týdnu dobře. No ale svému příteli...pardon bývalému příteli jsem nic neřekla protože...To ti řeknu někdy jindy. No měla jsem podezření a tak hned po přistání jsem poprosila Henryho aby mě zavezl do nemocnice." chci pokračovat ale opět mi do toho skočí.

,,Takže pro to přijela tak brzo do Londýna kvůli tomu že ti něco provedl tvůj bývalí správně?" zeptal se mě a stále na mě upíral svůj smaragdoví pohled.

,,Správně ale ted spět k tématu. Měla jsem podezření proč je mi nevolno..no a v nemocnici mi to potvrdili a..." zase mi skočil do řeči.

,,Tak co ti teda je? a jakou laskavost po mě chceš?" ptal se mě naléhavě.

,,Jsem těhotná, a tak jsem tě chtěla poprosit o to jestli by si mě mohl šetřit?" ptám se s nadějí v hlase.

,,S tím problém nemám. Stejně v tom filmu má být tvoje postava těhotná...a v kolikátém si měsíci?" ptá se mě.

,,První měsíc" řeknu a kouknu se jinam.

,,To je perfektní! Tak pod pojedeme k tobě domů" řekl a oba jsme se zvedli a šli směr jeho auto a můj noví dům.


Takže touto kapitolou vám přeji štastní noví rok :) Hlavně se moc neopíte :D 

Ps: omlouvám se za chyby, vaše Den;)



Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat