Pohled Lux (před večeří s panem záhadným :P)
Je půl páté a v šest tu má byt a tak jsem si řekla že se začnu chystat. Šla jsem do koupelny a tam jsem se vysprchovala oholila nohy a umyla jsem si vlasy. Když jsem byla hotová tak jsem vylezla ze sprchy a omotala si kolem těla osušku a šla jsem si vyfénovat své vlasy a pak jsem se jemně nalíčila a vlasy zapletla do francouzského copu a šla jsem přes pokoj do své šatny kde jsem si oblékla ( obrázek v mediích).
K šatům jsem si dala pár doplňku, v jednoduchosti je krása.... snad mu nebudou vadit moje tetování co mám přes cela záda. bylo půl šesté když jsem měla vše hotové a tak jsem si šla ještě číst. Byla jsem tak začtená do knížky že jsem málem přeslechla zvonění a tak jsem zavřela knihu a koukla jsem se na hodiny.
,, Šest no super :) už je tady " šla jsem se do chodby obout své baleríny. Vzala jsem si kabelku a ještě se koukla do zrcadla, v zrcadle jsem na sebe mrkla a pak už jsem si vzala jenom klíče od bytu a šla jsem ke dveřím kde stal v obleku. Zářivě jsem se na něhou usmála a hned co jsem zamkla tak sem se vydala k němu. On mi dal pusu na tvář a řekl.
,, Ahoj krásko moc ti to sluší "
,, Děkuji a ahoj ....."
Ahojky moje hvězdy tak jsem tu opět s novou kapitolou :) omlouvám se že jsem ted dlouho nepřidávala ale nebyl čas :/ Snad se vám bude kapitola líbit a omlouvám se za chyby..... S láskou vaše Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanficByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?