Pohled Lucky :
Už jsou to dva měsíce od té doby co jsme byly teoreticky na dvojitém rande s Lux a Matym a od té doby se stalo hodně věcí. Asi by jste chtěli vědět co všechno se stalo že? Tak já vám to řeknu.
Takže už dva měsíce Lux chodí s Matesem a jsou spolu opravdu roztomilí. Malá Kateřinka už nám leze po čtyřech a občas se pokouší postavit, nevěřili by jste jak je těžké ji chytnout. No a co bych vám ještě řekla asi jenom to že se stále scházím s Markem. Je to příjemné s ním zase trávit čas je to skoro jako kdysi když jsem spolu chodili ale tentokrát je změna v tom že jsem jenom kamarádi ale já ho stále miluji. No když už se bavíme o tom Markovi tak bych se měla začít chystat za půl hodiny je tady a někam mě vezme, sice nevím kam ale mám si vzít plavky.
Venku je krásně a tak si obleču plavky a na ně si nandám džínové kratásky a světle modré tílko pak už nandám jenom tenisky a kabelku s ručníkem a pár dalšími věcmi. Zrovna když si splétám vlasy do copu tak se domem rozezní zvonek a mě se vykouzlí usměv na tváři. Asi si říkáte kde je Kateřinka? tak ta je u strýčka Alexe a jeho přítele,takže hlídaní mám zařízené. Dojdu do předsíně a vezmu si klíče a otevřu dveře za kterými stojí Marek.
,,Ahoj krásko" řekl a dal mi pusu na tvář.
,,Ahoj Mary" řeknu a zamknu dveře od bytu a jdeme směr jeho auto.
Jedeme už asi hodinu a váže se nenudíme,pořád se jenom smějeme a děláme blbosti prostě jako za starých časů.
,,Už tam budem?" ptám se jako oslík ze shreka.
,,Ne"
chvilku jsem ticho a pak začnu nanovo.
,,Už tam budem?"
,,Ne"
,,Tak už tam budem?"
,,Ne ještě chvilku vydrž" řekl a opět se věnoval cestě.
,,Tak už tam budem?"
,,Ano"
,, No sláva" řeknu a chci se rozhlédnout kolem sebe ale všude kolem mě je jenom les, Marek zastaví u kraje lese a vystoupí. Já stále sedím na místě spolujezdce a zaraženě koukám na les a v hlavě mi běhají myšlenky typu To mě tu chce znásilnit? nebo mě chce zabít a pak zakopat? Tohle všechno mi běhá v hlavě. Najednou mě vyrušilo otevření dveří na mé straně a já jsem vypískla zděšením, najednou jsem slyšela pobavení smích Marka.
,,Zlatko co pištíš? to jsem jenom já" řekl s pobavením v hlase.
,,Ty blbe víš jak sem se tě lekla!?" řekla jsem s jemnou výčitkou v hlase a dotčeně jsem se na něj podívala.¨
,,Co se na mě tak koukáš? já tě nechci zabít nebo tak něco, jenom tě chci dovést na místo kam sem tě chtěl vzít tak pod se mnou" řekl a natáhl ke mě ruku a já jí přijala.
Jdeme lesní pěšinou stále hlouběji do lesa když se najednou Mary zastaví a já otevřu pusu údivem a nemůžu spustit oči z té nádhery.
(Nevím jestli něco takového v okolí Londýna je ale dejme tomu že ano)
Po chvilce mlčení jsem promluvila.
,,Jak si to tu našel?" ptám se a s jiskřičkami v očích se na něj podívám a teprve ted si všimnu že mám v ruce piknikoví košík.
,,Jednou jsem se jenom tak toulal tady po okolí až jsem narazil na tohle nádherné místo a řekl jsem si že to bude dokonalé na to se tě tu na něco zeptat" řekl a kouzelně se usmál.
,,Aha...a na co se mě chceš zeptat?" ptám se zvědavě a s očekáváním v hlase.
,,N-o j-á víš" začal tam koktat, to bylo tak roztomilé že i za tu dobu je z mé přítomnosti stál nervozní.
,,Marku v klidu"řeknu a pohladím ho po ruce a přívětivě se na něj usměji.
,,Dobrá tedy" řekl. Zhluboka se nadechl a vydechl a zadíval se mi do očí a mě se opět rozklepali kolena jako poprvé když jsem ho viděla po tech x letech.
,,Takže Luc já vím že jsem dřív nebyl dobrej přítel...vím že jsem na tebe neměl moc čas ale věř mi že tě stále miluji tak jako kdysi a možná i víc než tenkrát. Miluji tebe i naší malou Kateřinku nadevšechno na světě a chtěl bych s tebou vychovávat naší dceru. Prosím Lucy slibuji že budu ten nejlepší otec a přítel tak mi dej prosím ještě jednu šanci." řekl na jeden nádech a já nevěděla co říct, po tvářích mi tekli slzy ne smutku ale radosti.
,,Já-já ......"
Ahoj hvězdy :) jsem tu s další kapitolou snad se bude líbit.
Ps: s laskou Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?