Ráno mě probudil dětský pláč a já hned vyletěla z postele a šla k její postílce. Natahovala ke mě ručičky což znamená,že má moje princezna hlad. Vzala sem si jí na ruce a hned jí nakojila a pak jsem jí přebalila.
Zrovna jsem si hrála se svojí princeznou když mě vyrušil domovní zvonek. Dala jsem Kateřinku do kolébky a šla otevřít kdo to sakra může být?
Došla jsem ke dveřím a otevřela je a...,Mami co tu děláš" ptala jsem se jí překvapeně a zároveň vystrašeně. Ptáte se proč vystrašeně? To je jednoduché jakmile je poblíž moje matka nevěstí to nic dobrého a ještě k tomu když je z ní teď babička to bude tragédie.
,,Ahoj Lucko. Tak řada tě víd.." skočím jí do řeči.
,,K věci mami!" řekla jsem víhružně.
,,Fajn..ale nechápu jak na mě vždycky poznáš že se nejedná o tebe" řekla a zasmála se. Při smíchu se protáhlá kolem mě do domů kde se svlékla a zula si boty a šla směr dětský pláč.
,,Jo jasně pod dál, a klidně di i za mojí dcerou" řekla jsem si ironicky pod nos. Zavřela jsem dveře a šla za nimi do obíválu.
Nakonec den s matkou nebyl zase až tak střešní teda pokovad nepočítam to její...tohle děláš špatně nebo takhle se to nedělá a taky bože dit jí krmíš úplně blbě.
Svojí matku miluju ale tohle bo noc domů šla asi až kolem osmé hodiny večer a já mohla jít konečně vykoupat a dát spát svojí malou princeznu. Hned po to co usla jsem šla do sprchy. Po sprše jsme se oblékla a udělal jsme hygienu a šla jsem spát,protože dnešek byl nároční velice nároční.
Ahojky hvězdy jsem tu s novým dílem,je kratší a asi o ničem ale chci se na něco zeptat. Chci se zeptat jestli se vám tato povídka líbí? A jestli v ní mám pokračovat? S láskou Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?