Propuštění z nemocnice.

78 7 0
                                    

Konečně du domů s mojí krásnou princeznou. Už mám všechno zabalené a čekám pouze na Alexe, mezitím si s Kateřinkou krátíme chvíli tím že na ní dělám obličeje a ona se na mě usmívá. Je celá Marek, to bude těžké na něj zapomenout i když ho stále miluji určitě je štastní s tou svojí Kristínou. Asi vám vrtá hlavou jak můžu vědět její jméno že? Tak to je jednoduché protože ona pořád dáva něco na Facebook a Instagram a to mě tak strašně štve, a bolí to vidět že je štastní s jinou. Z mých myšlenek mě probudil až Alex , který se tu vzal nevím kde.

,,Ahoj lásky moje" řekl a obou nám dal pusu na čel. Je to fakt úžasní kamarád.

,,Ahoj.Tak co můžeme už jít?" ptám se na první věc na kterou chci slyšet odpovědět už od rána ale nikdo mi nic nechtěl říct.

,,Jo už můžeme jít..." řekl a vypadalo to že chce ještě mluvit a tak jsem ho vybídla pohledem aby pokračoval. ,,Musím ti pak v autě něco říct" řekl a přitom se na mě ani jednou nepodíval. To je divné,hodně divné. Zajmalo by mě o čem si semnou chce promluvit.

Právě jsem v autě zapásala moje malé sluníčko a du si sednout na místo spolujezdce. Hned co jsem se připoutala tak se Alex rozjel. Já se na něj podívala a čekala jsem kdy začne mluvit. Asi po pěti minutách ticha začal konečně mluvit.

,,Takže mám pro tebe zprávu, ale nevím jestli je dobrá nebo špatná" řekl a na chvilku se odmlčel a tak jsem promluvila.

,,Alex mluv a nenapínej mě, prostě mi to řekni" řekla jsem a položila jsem mu na záda konejšívě ruku. Zhluboka se nadechl a vydechl a pak zpustil.

,,Do o to že dneska..." zasekl se uprostřed věty a koukl na mě se sklíčením pohledem? Ale viděla jsem to jenom chvilku pak se musel vrátit zrakem zpět k vozovce. Stále jsem se na něj dívala dichtivě a s očekáváním a pak náhle začal mluvit..ale já ho pak u jednoho jména přestala poslouchat.


Tak tady máte novoroční kapitolu je asi o ničem. Koment a hvězdičky potěší, s láskou Den;)  

PS: omlouvám se za chyby, a chtěla bych poděkovat všem kterým se můj příběh líbí a jsou věrnímy čtenářům/čtenářkami :)




Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)Kde žijí příběhy. Začni objevovat