,, Bože ty si vážně přijela!,, Křikla jsem a rozutekla jsem se a objala jsem svojí nejlepší kamarádku Andrea.
,,Ahojky oslavenkyně" řekla a oplatila mi obětí a usmála se na mě jedním ze svých kouzelných úsměvu, na který určitě sbalí kde jakého chlapa.
Byla jsem úplně nadšena že tady je měli jsem si toho hodně co říct strašně dlouho jsem jí neviděla.
Stáli jsem s Andy u fontánky s čokoládou a klábosili o všem možném když najednou všichni utichli a koukali se na provizorní pódium a tak sem se tím směrem taky podívala a koho jiného něž...
Pohled Marka (Krátké)
Byl jsem rád že se mi všechno zatím dařilo podle mého plánu. Lucka se bavila s Andy a neměla ani tušení o tom co si pro ní chystám vlastně to bylo překvapení pro všechny.
Přesně v 5 hodin jsem vyšel na malé pódium co bylo na naší rozlehlé zahradě a došel jsem až k mikrofonu, jemně jsem si odkašlal abych získal pozornost všech. Když jsem si byl jistí že mě všichni bedlivě poslouchají a pozorují tak jsem pohledem vyhledal svojí princeznu která na mě koukala s nadzvednutím obočím a pobavením úsměvem.
,,Takže sešli jsme se tady abychom oslavili narozeniny toho nejúžasnějšího člověka na světě...ale já to nejsem jaká to škoda že?" řeknu a všichni se pobaveně zasmějí. Nádech, výdech.
,,No prostě...přeji ti všechno nejlepší miláčku" mucknu na ní a pokračuji ,, No a když už jsem v tom oslavování tak bych chtěl aby za mnou na pódium šla moje Lucy" řeknu a řekám než ke mě přijde.
Když už byla na pódiu a kousek odemně tak jsem si jí za boky přitáhl blíž k sobě a dal jsem jí pusu do vlasu.
,,No tak vážení hosté a milí rodičové chtěli bychom vám oznámit naše zasnoubení...bud si brát tady tu překrásnou dívku po mém boku" řeknu a políbím jí něžně na rty.
Přes celou zahradu se nesly gratulace a potlesk s pískotem od kluku, byl jsem šťastný a už nic by mě nemohlo udělat šťastnějším ale mýlil jsem se. To co jsem se pak dozvěděl mě udělalo tím nejšťastnějším chlapem pod sluncem.
____________________________________________________________________________________
Ahojky hvězdy :D
Doufám že se vám tato část bude líbit :3 je sice krátká ale zato je napínavá :)
Ps: S láskou vaše Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
Fiksi PenggemarByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?