Už je to týden od doby co jsem byla s Markem venku. Ted zrovna jedu se svojí princeznou za Alexem protože mi prý musí něco říct. By mě zajmalo co chce?
Dojeli jsme k Alexovi domů. Ano měli jsme s Kateřinkou příjít k němu ale neví proč? No uvidíme.
Zazvonila jsem a čekala až sem ten blb příjde. Konečně se začali otevírat dveře a zpoza nich vykoukla hlava usměvavého Alexe. Hned co spatřil malou tak mi jí sprostě vzal z náruče. A co se takhle zeptat? To mu asi nic neříkám no tak nic.*******
Konečně jsem zjistila proč jsem tady. Jsem tu protože mi Alex s jeho přítel budou hlídat malo, asi se ptáte proč? Že? Je to jednoduché byla jsem pozvaná na jeden večírek a jakož to slavná hvězda se ho musím zúčastnit a prý se tam koná taky křest nákého cédečka,takže bude sranda alespoň uvidíme po dlouhé době kluky. Áaa vy vlastně nevíte koho myslím že? No myslím kluky z 1D. Ano znám je hrála jsem s nimi ve filmu ( Sice to není pravda ale mě se to sem hodilo :D)
Takže nechala jsem tu malou a šla na tu "párty" aby se neřeklo.
Přijela jsem ke klubu kde se konal ten křest a musím uznat že hned jak jsem vystoupila z auta mě ohlušila hlasita hudba. Vešla jsem do klubu a do nosu mě praštil smrad z cigaret a vůně alkoholu.Šla jsem k baru a koukala jestli tu někoho neznám..a když jsem nikoho známého neviděla tak jsem si sedla na stoličku a obědnala jsem si pití.
*******
Už jsem byla trošku přiopilá když jsem cítila dotek na svém rameni,tak jsem se otočila a uviděla....,,Jéé! Ahoj Marečku,jak pak se máš?" řekla jsem opileckým hlasem. Ano pijí jenom víjmečně. Asi teď ptáte jak jsem na tom s Markem? Je to jednoduché beru ho jako kamaráda protože...on má ru nádheru ale já jsem řekla že už nikdy víc..i přes to že ho miluji tak ho musím brát jako kamaráda protože tamto mu jen tak neodpustím.
,,Ahoj Luc. A mám se dobře ty?" zeptal se mě a já mu odpověděla. Takhle jsme si povídali hodně dlouho. Oba už jsme byly celkem dost opilí a tak jsme šli tancovat.
Tancujeme už nejméně osmí tanec a já si to náramě užívám. Otírám se zadkem o Markův rozkrok a slyším jenom jeho vzdechy. Takhle to dělám ještě chvilku když mi pak Marek zašeptá do ucha.
,,Půjdeme nahoru? Chci tě" zašeptá a skousl mi ušní lalůček a já zavzdichala a kývla na souhlas. No co jsem opilá.
Došli jsme do horního patra a tam se zavřeli do prvního pokoje a zamknuli. Hned mě natlačil na dveře a začal vášnivě líbat a já spolupracovala. Bože! Jak mi chyběli jeho rty. Pak jsme šli směr postel a začali se vyslékat.
(Omlouvam se ale nechce se mi psát co dělali tak příště..ale určitě všichni víte co dělali ;).)
Ráno jsem se probudila na bolest hlavy. Vstala jsem a oblékla se, koukla jsem se směr postel a ještě jednou políbila Marks. A odešla domů.
Bože! To se nemělo nikdy stát! Byla to chyby....asi.
Ahoj hvězdy tady máte další díl. Omlouvam se za chyby :( No doufám že se vám část líbila :) komentář potěší ale i hvězdička:) toť vše, s láskou vaše Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?