Rano jsem se probudila ale vedle mě nikdo nebyl,že by to byl jenom sen? Zvedla sem se z postele a šla se vysprchovat. Asi si říkáte jak když mám sádru co? No už jí nemám včera mi jí sundali. Po sprše jdu do pokoje jenom v ručníku nač se oblékat když tamto byl jenom sen nebo ne? Tohle mi pořád vrtalo hlavou když.
,,Ahoj lásko. Tak jako já du dělat snídani do postele a ty tam nejsi" řekl na oko uražene Marek. A mě v tu chvíli došlo že tamto nebyl sen ale realita.
,,A když si do ní ted lehnu bude se to počítat?" ptám se a mezitím skáču do postele.
,,Jo bude" řekl a rozešel se ke mě do klína mi dal tác s jídle a sedl si ke mě a já si vyžadovala musu. Ano jsem dětinská ale komu to vadí? Mě rozhodně ne. Marek nademnou pokroutil hlavou ale stejně mě políbil ale z nevinného polibku se stal francouzský. Asi po deseti minutách jsme se od sebe odtrhly a já začala snídat ale to by nebyl Marek kdyby mi to nesnědl.
,,Hlade!" křikla sem těsně předtím než jsem odešla odnést nádobí do kuchyně. V kuchyni jsem začala dávat špinavé nádobí do myčky. Zrovna jsem se chystala dát do myčky poslední misku když...
,,Ty debile!" křiknu na něj. Ten pablb mě pleskl přes zadek a já rozbyla misku.
,,No co? Kde je višpulíno tam je dovolío" řekl a mrkl na mě. Já sena něj hnusně podívala a šla do ložnice.
Sedla jsem si na postel a začala jsem plánovat pomstu. Z mého plánování mě vytáhlo otevření dveří. Koukla jsem se ke dveřím a..
,,A je ten pohled se mi ale vůbec nelíbí. Co máš za lubem?" zeptal se mě a já se na něj zákeřně usmála. Už se těžším na zítřek, zítra začnu s pomstou.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?