Ráno bylo všechno jako vždycky, teda skoro všechno. Moje matka se rozhodla že v Londýně bude celí týden to by mi tak nevadilo ale ona si půjčila Kateřinku a jsou venku už hodinu a já se sama doma nudím. Z mých myšlenek mě náhle vyrušil můj zvonící telefon..bože!kdo to zase otravuje? Bez toho abych koukla kdo mi volá jsem to zvedla.
,,Prosím?" řeknu a plánu sebou do postele jak široká tak dlouhá.
,,Ahoj Luc. Tady Marek" hned jsem zpozorněla, takhle mi už dlouho nikdo neřekl. Usmívala jsem se a ani nevím proč :D.
,,Co potřebuješ?"
,,Nechceš jít semnou ven?" tak tímhle mě překvapil a chvilku jsem nad tím přemýšlela.
,,Dobře. Stejně nemám co dělat protože mamka je venku s Kateřinkou takže v kolik a kde?"
,,Dobře takže za hodinu v parku" řekl a položil to.
Šla jsem se obléct a upravit. Když jsem byla hotová tak jsem se vydala pěšky do parku abych se trošku prošla.
Pohled třetí osoby:
On už seděl na lavičce a v ruce měl jednu rudou růží. Seděl tam a čekal na svojí princeznu kterou stratil ale za každou cenu jí chce zpátky. Ona byla na začátku parku a v hlavě se jí hoňilo mnoho různích myšlenek. A pak ho uviděla jak sedí na lavičce a hlavu má svěšenou dolů. Přišla k němu a...
,,Ehm,ehm"
,,kurva" ulevil si a zvedl hlavu.
,,promin nechtěla jsem tě vylekat."řeknu a usměji se na něj.
,,Ne to já promin"
,,A za co se omlouváš?"
,,Za to že jsem klel" řekl on a ona se začala smát na celí park.
Celí den si spolu náramě užili. On jí vzal na Londýnské oko a pak šli na procházku, a celí den zakončili kinem. Ona si celí den s ním náramně užívala a připadala si konečně milovaná ale pak jí do zad opět udeřila realita ve které je sama a jediní kdo jí miluje je její dcera a rodina. On si všiml jejího smutného vírazu ale ještě jí nemohl říct že jí stále miluje a chce zpátky.
Oba dva si užívali chvíli s tím druhým ale ani jednoho nenapadlo že je sledují novináři a že druhý den se oběví v televizi. Ona má hold těžký život stále jí sledují novináři a nejvíc by jí zajmalo jak moc se to zhorší až zjistí že se dala ještě na modelingovou dráhu. Den se krátil ke konci a tak jí Marek doprovodil domů a ona mu na rozloučenou dala pusu na tvář a šla domů. Tam se postarala o malou a šla spát. On došel na hotel a v pokoji sebou plácl do postele a s myšlenkami na dnešní den a hlavně jí usnul.
Ahoj hvězdy jsem tu s další kapitolou, doufám že se bude líbit. S láskou vaše Den;)
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanficByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?