Přijeli jsme k luxusně vyhlížejícímu domu a mě opět padla brada někam ke kolenům. Koukám se na ten nádherní dům a nemůžu uvěřit tomu že v tomhle obřím domě budu sama. Když Alex zastavil tak jsem vystoupila a stála jsem na místě s otevřenou pusou.
,,Copak nelíbí?" zeptal se mě Alex který se nák záhadně ocitl za mnou.
,,Ne je to úžasné ale na mě příliš velké když tu budu sama" řekla jsem trochu sklesla a vzpoměla sem si na Marka, který nám plánovala budoucnost v takovém to domě a steče mi slza.
,,Hej krásko neplakej. Kvuli takovému blbovi" řekl Alex a políbil mě. Hned co to udělal tak jsem se od něj odtáhla a dívala se na něj zazkočeně.
,,Proč si to udělal?" ptám se ho.
,,Já sem tě potřeboval přivést na jiné myšlenky a navíc jsem gay a mám přítele" řekl mi a mě se ulevilo a když jsem se na něj koukla viděla jsem jak se usmívá a tak jsem se na něj taky usmála.
,,Tak pod půjdeme se podívat do mého nového království" řeknu se smíchem, chytnu ho za ruku a jdeme směr mé nové království.
*Včerejší den*
Pohled Marka:
Musel jsem lhát Lucce že du ven z Jimmym protože manažer mi řekl že musím randit se jednou zpěvačkou která prý pomůže aby se naše skupina více proslavila. Ale já s ní nechci nic mít je to strašná kráva, ale nejhorší na tom všem je že to nesmím nikomu říct.
Dojdu ke kinu kde s ním mám sraz a čekám tam na ní. Po chvilce jsem za sebou uslyšel její pisklaví hlásek,jak je možné že neví o tom že s ní chodím jenom jako?
,,Ahoj Marečku" řekla a políbila mě. Ne to ne doufám že to nikdo nevyfotil.
,,Ahoj Kristíno" řeknu a obejmu jí. Po chvilce jdeme do kina.
********
Konečně se vracím zpátky na hotel za svojí milovanou Luckou doufám že jí bude už dobře protože posledních pár týdnu jí nebývalo po ránu moc dobře. Otevřu dveře do našeho hotelového pokoje a vejdu dovnitř, ale je tu hrobové ticho a tak projdu celí pokoj a nikde,nikdo. Rozhodnu se jít ještě do kuchyně. Vejdu tam ale nikdo tam není, když najednou uvidím na stole dopis.
Drahý Marku...Moc mě bolí že ti píšu dopis místo toho abych ti to řekla osobě...a ty měl šanci mi to vysvětlit ale nemám na to sílu. Myslela jsem že mě miluješ, ale jak jsem zjistila od Jimmyho. Ano správně od Jimmyho se kterým si měl jít udajně ven...tak ani s ním si nebyla a on mi řekl že máš prý být se mnou. Takže doufám že ti to s tou nádherou co je tvoje "kamarádka" bude klapat. Takže chci ti říct nehledej mě a nesnaž se mě zkontaktovat...nemáš šanci mě nají, bude nejlepší když na mě zapomeneš. Žíj krásní život s ní..přeji ti hodně štěstí do tvého nového vztahu.
S láskou Lucka :*
Hned co sem to co jsem to dočetl tak mi začali téct slzy. ona mě opustila,byl jsem takoví debil. Měl jsem jí to říct hned jak to je, kdybych jí řekl pravdu mohla tu ted sedět semnou a já jí mohl obímat a líbat po celém jejím dokonalém těle, ale ted tu sedím sám a čtu si pořád dokola její dopis na rozloučenou kde mi to přeje s tou nádherou. Ale nejvíc mě srazilo na zem když napsala at se jí nesnažím skontaktovat a taky at jí nehledám. Seděl sem tak hodinu a pak sem dostal nápad. Náš Manažer nám protáhl turné na rok, ano na rok po skoro celém světě a zakončíme ho v Londýně takže po posledním koncertě bych jí mohl začít hledat a získat si jí zpátky. S touto myšlenkou jsem usnul s jejím tričkem pod hlavou, ano jediná věc co mi tu po ní zůstala, s myšlenkama na ní sem teda usnul.
ČTEŠ
Víc než jen kamarádka (Marek Pešl,Donaha)
FanfictionByly nejlepší kamarádi,pak se každý vydaly svojí cestou ale osud to chtěl jinak a po třech letech se opět setkaly. Co se bude dít?