Гледна точка на Дилън:
Тръгнах прекалено рано за срещата. Всъщност дори не можах да заспа. Толкова неща се случиха само за един ден. Още не осъзнавах какво се случи вчера – първо, че Ребе и Теса разбраха за тайната ни с брат ми по този гаден начин. Искахме да им кажем, но не знаехме как. После в мола трябваше да срещнем този Джейк, който все още ми изглеждаше така познат, но не знам откъде. И на всичкото отгоре, късно вечерта, разбирам че брат ми ще става баща. Това му се казваше адски натоварен ден..
-Дилън, за какво мислиш? – прекъсна ме брат ми.
- Как за какво? Не мислиш ли, че вчера се случиха достатъчно много неща..
- И аз съм виновен за някой от тях.. – каза той тихо.
- Естествено, че си. Как можа да преспиш с Касандра? Не мислеше ли поне малко за Тереза? А на всичкото отгоре, не си ми казал, че ще имате дете..
- Как мислиш, че реагирах аз, по дяволите? А за Касандра... Не знам. Всичко се случи прекалено бързо и нямаше как да се отърва. Знаеш, че обичам Теса повече от всичко.
- Знам. Колко ли ще се бавим днес? – попитах за да сменя темата.
- Не знам, днес не им носим нищо освен информацията.
***
След няколко часа пристигнахме. Този път беше изоставен склад. Влязохме вътре.
- Хей! Братята! Как е? – попита ни един мъж.
- Как да е. Работата. – отговорих аз бързо.
- Хайде, че шефът ви чака за нещо важно.
Целият настръхнах. Какво толкова важно? Тръгнахме напред с брат ми.
- Здравейте, Уест. – поздрави ни Шефа.
- Здравейте шефе.
- Как е с новите ви приятелки? Себастиян, честито. – Ама какво? Откъде знае?
- Ъм, благодаря. От къде знаете? – попита притеснено брат ми.
- Имам хора навсякъде, момчета. И точно за това искам да говорим. Джейк, момчето ми, ела.
ДЖЕЙК? Ама какво? От къде този въобще ни следи? Вече не знам какво да си мисля.
- Кажете. – влезе Джейк и видимо се учуди като ни видя. – Ъм, Дилън и Себастиян нали?
- Да.
- Познавате ли се? – попита учудено възрастният мъж.
YOU ARE READING
Принцът.
RomanceРебека е обикновена ученичка, справяща се добре с училището. Тя никога не е очаквала своя принц на бял кон да дойде в живота и, въпреки че е преживяла едно разочарование в любовта. Новата учебна година започва, а тя и най-добрата и приятелка се озов...