Началото.

559 29 0
                                    

Ставам. Закусвам. Оправям се за новият ден и тръгвам. Звучи типично, нали? Започвам 11 клас и се надявам тази година да не видя Касандра. Не е възможно,но все пак го желая. Теса вече е пред нас и отивам при нея.

-Няма да издържа да гледам Том повече с тази гаднярка. – каза ми Теса.

- Спокойно, Касандра сто на сто вече си има нова играчка.

"Играчка„. Така се наричаха оплетените от Касандра момчета.

- Значи според теб го е изоставила?

- Да, най-вероятно. Никога не би се задържала с някой повече от няколко седмици. Дори в края на учебната година отношенията им бяха оттегнати. Сигурна съм, че скоро той ще заприпка отново при теб.

- Моля ти се! Няма да се вържа отново на този!

Знаех колко и беше трудно. Затова не исках да срещна любовта. Не исках да страдам. Вече бяхме до училище:

- Ребе! Теса! От колко време не съм ви виждала! – при нас дойде Сара, зубърката на класа, но всъщност много мило момиче. Говорехме си с нея често.

- Здравей Сара. Нещо ново през лятото?

- Дочух, че Касандра вече има нова играчка и е оставила Том- погледна към Теса, а тя се правеше, че не я интересува. Всъщност я интересуваше, много. – И вече мисля, че е захласена по ново момче.

- Кое?- любопитна бях да разбера.

- Не разбрахте ли? Двамата братя Уест. Те имат по-малко от година разлика и затова са в един клас. Дилън е рус, а Себастиян е с кафява коса. Още от първият ден извадиха погледите на момичетата.

- Ооо, колко интересно. Себастиян звучи толкова .... – каза Теса, докато се усмихваше.

Тогава мина тя. Касандра. Беше с своите приятелки. Дойде при нас и каза:

- Ау, Ребека и рогоноската. Как се справяш със самотата?- каза с престореният си глас.

Теса за малко да не и се нахвърли.

-Коя е самотната, като дори родителите ти не се сещат за теб?

-О, моля ти се Тес. Сара, за мен и как скоро ще имам Дилън ли говориш?

- Касандра, моля те, разкарай се.- казах и аз.

Тя си тръгна. Хм, нови момчета. Нови две надувки. Дано да не ми се пречкат.

- Сара, нещо друго?

Принцът.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant