4

2.3K 37 2
                                    

P.o.v Sarah

Toen ik de school binnenliep kwam Lilou gelijk op me afrennen, ze bloosde en glimlachte van oor tot oor. "Wat is er?" vroeg ik, ik kreeg gelijk antwoord "Robin en ik hebben met elkaar!" "Wat , hoe, wanneer?!" riep ik uit. "Nou , toen jij weg was mocht ik bij hun zitten. Ze hebben mij de hele pauze ondervraagd en toen zei Jay.." ik onderbrak haar "Wie is Jay?" "Die met het rode haar dat we een goed stelletje zouden zijn, we begonnen beide te blozen. Later heeft hij me meegenomen naar een of andere kast en heeft hij mij verkering gevraagd!" "Oh, ik ben zó blij voor je" "Dankje" zei Lilou terwijl ze naar de grond staarde. "Er is nog iets ,of niet?" "Jaa" ze ging enthousiast veder "Hij heeft me gekust!" ik schrok even, eerst was ik blij maar daarna bang dat ik misschien later met een huilende Lilou zou zitten... Lilou keek me vreemd aan , gelijk veranderde ik mijn blik naar blij. Samen liepen we naar Engels, het is wel een muziek school maar je moet natuurlijk wel de basisvakken leren.

==

Een paar weken later werd ik zomaar in een les door mijn vader opgehaald, mijn broertje zat al in de auto. "Wat is er?" geen antwoord, het enige wat Dante deed was zijn schouders optrekken van : ik weet het niet. Ik keek naar mijn vader, hij zag er verdrietig uit en richtte zich op de weg. Ik kon beter niet doorvragen, na een pijnlijke stille rit kwamen we aan in het ziekenhuis. Mijn hersenen werkte op volle toeren , we zijn bij het ziekenhuis... iemand die we kennen moet het zijn anders zou papa niet zo verdrietig zijn... Mama flitste door mijn hoofd.... Ze zat niet in de auto en als het echt iemand was waar we om gaven ( nogmaals anders zou papa niet verdrietig zijn)..... Nee , nee dat kan niet! Dat is het niet ,blijf gewoon rustig Sarah...

Mijn vader liep het ziekenhuis in " Blijf jullie even hier staan.." ik knikte. Hij liep naar een balie en vroeg iets.." Sorry kunt u dat herhalen?" hij zuchtte, ik ging dichterbij staan." Waar ligt Mariette Meuler?" Ik hoorde het antwoord van de vrouw niet meer , het enige wat door me heen ging was een shock... Mariette was de naam van mijn moeder !!

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu