18

2.1K 47 6
                                    

P.o.v Sarah

Ik zat nu al best lang in mijn kamer, "Liam hier , mag ikmbinnen komen?" klonk er na drie kloppen op de deur. "Ja hoor" zei ik net hard genoeg terug. De deur ging open en dicht. Liam liep naar mijn logeerbed waar ik op lag, "Het spijt me, ik was gewoon bezorgd omdat jullie niet zeiden waar jullie naartoe gingen en toen nog twee en een half uur weg zijn geweest..." "Ten eerte : Aan sorry heb ik niets.." Hij zei t immers ook tegen mij dus kon ik hem nu lekker terug pakken. "Ten tweede : Ik en Niall wilde mijn spullen halen en ten derde : we waren zolang weg omdat ik bezorgd was om Lilou" hij knikte "Waar zijn je spullen nu?" ik zuchte , 'Waarom wilt hij alles weten?' dacht ik bij mezelf "Bij mijn vader, ik durfde nog niet" Niall Zayn kwam binnen stormen "Liam doe je mee met... Ohw, stoor ik jullie?" Liam werd rood dus grinikte ik maar , hij was zo schattig als hij bloost "Nee maak je zin maar af" antwoorde ik Zayn, "Liam doe je mee met een water gevecht!?" Aan Liam's gezicht te zien wilde hij niet echt maar Niall sprong achter de deurpost vandaan en schoot hem nat. "Niall! Ik krijg jou nog wel!" en Liam rende achter Niall aan de tuin in, Zayn wenkte dat ik mee moest komen dus deed ik dat. Hij liep de trap af en deed de glazen schuifdeuren dicht en op slot, "Zo wij gaan genieten van een watergevecht " ik lachtte het zag er heel grappig uit. Ik kreeg een berichtje van Liam, hij had blijkbaar zijn mobiel bij. Maarja , in dat berichtje stond:

Ik doe net alsof er iets is en dat laat jij Zayn zien,

Als hij in de tuin is doe jij de schuifdeuren op slot.

Ik lachte en zag dat Liam op de grond ging liggen."Zayn! Er is iets met Liam!" zei ik in een paniekerige toon en Zayn rende naar de schuifdeuren ik hoorde hem schelden en hij deed de schuifderen van het slot. Zodra hij bij Liam was deed ik de schuifdeuren op slot en ging met een glimlach van oor tot oot zwaaien, Haha je had zijn gezicht moeten zien! En binnen een paar minuten waren er vijf jongens kledder nat, "Sarah doe de deur open!" schreeuwde Louis naar me op een blije toon. Ik liep uit de keuken want ik had Lasagna (zo schrijf je t toch?) gemaakt, en deed de deur open. Gelijk kreeg ik knuffels en waterstraaltjes van geweren op me, "Nouhou, nu krijgen jullie geen Lasagna meer!" gelijk rende ze naar de keuken "Jullie moeten nog een kwartier wachten!" riep ik vanuit de woonkamer en ze liepen weer terug "Ik ga douchen" zeiden ze in koor. Ze keken elkaar even aan en rende toen de trap op, er waren drie kamers met een eigen badkamer dus drie douchjes. Even later hoorde ik de kranen opengaan en mensen van de trap af lopen , het waren Niall en Louis. Na een tijdje hoorde je ze klappertanden, ik pakte een grote deken en kroop er met Niall en Louis onder. Ik zat net en hoorde de toen de oven piepen , ik sprong op. De Lasagna was klaar! Ik pakte van die soort handschoentjes en haalde de schaal eruit, ik schepte wat op voor Niall en Louis . Ik weet het, de Lasagna is nog heet maar als ze klappertanden vinden ze het vast niet erg een warme bord op hun schoot te hebben. Ik gaf het aan ze "Pas op de Lasagna is .." "AUW!!" gilde Niall "Nog heet" maakte ik mijn zin af en Louis begon keihard te lachen.

Ik zuchtte diep , die jongens stonden al een een half uur onder die douch. "Louis jij trekt de toilet door, Niall doet de kraaan buiten aan en die binnen" fluisterde ik, ze grinikte en ging op hun positie staan "EEN...TWEE..DRIE.." schreeuwde ik door het huis heen . Bij drie deden we allemaal onze 'opdracht' en binnen no time hoorde je geen douch maar aan staan, "Kom op, douchen jullie" zei ik tegen Niall en Louis die naar boven rende voor hun beurt. Zayn, Harry en Liam kwamen naar beneden "Waar was dat goed voor!?" "De Lasagna is klaar " zei ik vrolijk en ze liepen naar de keuken. Het viel me nu pas op dat Harry zijn shirt uit had, ik keek naar die tattoo's en dacht : 'Ik wil er echt nooit een'

==

P.o.v Lilou

Er kwam een gedaante uit het donker vandaan, mijn ogen werden groot het is...

Dante!

" Jij was toch dood ?!" zei ik half blij half geschokt. "Waar heb je het over?" vroeg Dante verbaasd "Nou je zus, je school, ik en iedereen die je kon ehhm ken denkt dat je dood bent! Dat zei je vader.." Dante keek verbaasd. "Hoe kom jij hier? Ik bedoel hier beneden.." "Ikwerdnaarbenedengegooit nee haha Sarahiswegenjevaderdachtdatikwistwaarzeismaardatweetikniet.." zei ik snel, ik was zó blij dat Dante nog leefde ... Dante liep naar het droge brood wat op de grond lag en begon te eten, ik zag nu pss hoe mager hij is.... Het is zo stil en kill hierzo , ik wilde Sarah een bericht sturen naar haar nieuwe telefoonnummer die ik had gekregen (Ja dat is gebeurd). Dan kon ik alles vertellen over Dante enzow.. "Dante jouw handen zijn los , maak die van mij ook even los wil je?" Dante gehoorzaamde en maakte mij los. Ik pakte eerst wat brood en toen mijn mobiel , er zat een barst in het beeldscherm en hij wilde ook niet opstarten. Geweldig een kapot mobieltje..

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu