31

1.9K 48 7
                                    

P.o.v Nadia

"Dan neem ik Niall" en ik keek met een bigsmile, ik was wel wat jaloers. Dat moet ik toegeven , Niall is ook leuk hoor maar.. misschien wilt hij mij niet. Ik zuchtte eventjes, "Kom, we zijn al best lang weg. Ze maken zich misschien zorgen." Toen we aan kwamen lopen zag ik iedereen eten alleen Niall's boord was leeg. Hij praatte met een ober dus waarschijnlijk ging hij wat bestellen.

==

P.o.v Sarah

"Ben ik weer" zei ik en ik ging naast Louis zitten, Nadia ging naast Niall zitten. Ik grinikte, "Wat is er?" vroeg Louis , ik boog naar zijn oor "Nadia" fluisterde ik zacht. Louis keek eerst verbaasd maar al snel veranderde zijn gezicht, hij wees onopvallend naar Nadia , aakte een hartje en wees naar Niall. Ik knikte overdreven van ja, "Gaat het goed met je nek Sarah?" zei Harry lachend "Huh.? O Ja hoor.." ik keek naar Louis en we barste in lachen uit. Iedereen keek verbaasd alleen Nadia keek boos, "Sarah heb jij..." "Niet helemaal" onderbrak ik haar , ik en Louis gingen nog harder lachen. "Sarah! Weet Louis het?" zei Nadia sarcastisch boos . "Jahaa" zei Louis blij "Jullie passen goed bij elkaar" Nadia's ogen werden groter maar ze lachte wel heel vrolijk mee, "Ik volg het niet.." zei Niall half etend "Maak niet uit" zei Liam, hij snapte het dus wel. Ik hoorde de deur open gaan en keek gelijk op, dat heb ik altijd al gedaan. OMG .. was dat Lilou die daar liep met..met..Dante? Er stroomde een traan over mijn wang, "Wat is er ?" vroeg Liam. "Kijk..." en ik wees naar Lilou en Dante , teminste.. dat kon hem zijn. "Ik ben even weg..." zei ik terwijl ik opstond en Nando's uitliep. "Sarah wacht!" ik keek om en zag Niall en Liam daar rennen ,het is lief dat zr achter me aankwamen maar niet nu please. Ik begon te rennen ik wil niet dat Niall of Liam me berijken, "Sarah!" weer keek ik om Nadia was ook aan het rennen.

==

P.o.v Liam

Ik had tegen Zayn verteld dat hij dat meisje en die jongen moest meenemen naar mijn huis, ik rende Nando's uit achter Sarah aan met Niall op de voet. "Niall! Liam ! wacht!" Nadia was dicht bij ons en liet ons stoppen met rennen, "Als Sarah weg rent heeft ze een rede, stoor haar niet." "De vorige keer dat ze weg rende werd ze ontvoerd!! Ik ga achter haar aan!!" ik schreeuwde heel hard en ik zag dat ze tranen in ogen kreeg, maar ik kan haar niet troosten. Niet nu, en ik rende weer achter Sarah aan. Niall bleef staan en kalmeerde Nadia.

Na een tijdje rennen zag ik haar niet meer, opeen dook ze een steegje uit met iemand achter haar aan. Het was haar vader! Ik stond genageld te kijken hoe Sarah de straat over stak, *BAM* er vloog iemand door de lucht... Sarah stopte met rennen en liep langszaam terug naar het8 lichaam en barste in huilen uit, snel rende ik naar haar toe en legde mijn hand op haar arm. Haar vader lag daar .....

Hoihoi,

Over 2 weken ga ik pas weer schrijven want ik ga op vakantie!

Als ik ook maar even op wattpad kan dan update ik, i promis!

Ik ben niet heel tevreden over dit hoofdstuk dus laat even achter wat je ervan vond .

Ik had gister 6938 reads en nu gewoon 7463!!,

OMG thnx ! Im so happy now!

Vote en comment plz

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu