P.o.v Sarah
Het is stil, ongemakkelijk stil. Het enige wat je hoort is de wind die het gras en de bladeren streelt, het is al aardig donker. "Ik krijg honger.." zegt Perrie terwijl ze haar hand op haar maag legt, ik sta op en loop naar de BBQ . Liam helpt me met de kolen en al snel liggen de eerste hamburgers op de plaat. "Hallo!!" ik kijk fronsend achter me, er komt een gedaante uit de bosjes gelopen. Nee niet een, maar twee. Ik scherp mijn ogen, het is..
==
P.o.v Lilou
Ik pak een koekje uit het zakje en stop het in mijn mond, "Omg.. deze zijn verrukkelijk! " Nick grinnik zachtjes. Ik pak nog een koekje en geef het met gestrekte armen aan Nick, Nick neemt het aarzelend aan. "Hoelang nog voordat we er zijn?" vraag ik met volle mond, "Nog door dit bosje en we zijn er" ik kijk Nick vragend aan. Nick haalt wat bladeren weg en je ziet Sarah, Harry, Niall, Liam -ga zo nog maar even door- heel stil zitten. Bijna levenloos. "Dankje Nick" zeg ik en ik geef hem nog een koekje. "Hallo!!" roep ik en ik stap zo door het bosje heen, iedereen kijkt me vragend aan. Is er soms iets mis met me? "Lilou?" Harry kijkt me verbaasd aan, ik knik en voor ik het weet heb ik Harry om mijn nek hangen. "Ik heb jou ook gemist hoor" zeg ik lachend, Harry laat me weer los en gaat met zijn hand door zijn haar. "En wie is dit?" vraag Louis terwijl hij een koekje uit mijn zakje pak, "Dat was mijn koekje..." Louis werp me een lachende blik toe. "Dit is Nick, hij heeft me terug gebracht toen ik verdwaald was" iedereen knikt. "Eet je vanavond ook mee, Nick?" vraagt Sarah heel beleeft. "Nee dank u, ik eet wel bij mijn opa. Als jullie me willen excuseren dan ga ik weer" zonder op antwoord te wachten loop Nick weer weg.
"Waarom nam je eigenlijk je mobiel niet op?" vraagt Niall terwijl ik een hap neem van mijn hamburger, "Baaterppffij pffop" Niall grinnik even. "Batterij op?" raad Dante, ik knik en eet weer verder.
Alloo, sorry voor het zo lang wachten op een hoofdstuk die niet lang is... Ik heb nu herfstvakantie dus ik probeer zo vaak mogelijk te updaten. En nu denken jullie: "Ja, dat verhaal kennen we al. En dan update je een maand ( ik dacht dat het zo lang was) weer niet.." Eerlijk, die kans bestaat ja. Maar weet dan wel dat ik dan gewoon zo veel dingen aan mijn hoofd heb dat het moeilijk is om een goed , lang , geweldig hoofdstuk te schrijven. En ja , dit hoofdstuk is inderdaad niet goed, lang of geweldig. Sorry nogmaals. Maar wat gaan jullie doen in de herfstvakantie? Een ding weet ik al en dat gaan jullie allemaal doen, wedden! UITSLAPEN!! Dat is een van mijn favoriete woorden, op FOOD na dan. Haha, veel plezier deze vakantie en onhoud: You're all beautifull . Love you all xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...