P.o.v Sarah
Het is best een gek moment om me een kusje te geven als je vader in het ziekenhuis ligt en misschien het niet gaat halen , ik ben wel blij. Tuurlijk wel , ik vond hem ook leuk. Het was zo'n kusje die je ook van je ouders kreeg , maar ik kreeg hem niet van mijn ouders maar van Liam. "Sarah Meuler?" ik stond op "Volg me maar..." ik liep achter de zuster aan, ze zag er lief uit met haar lange blonde haren en sproeten. Ze had ook groene ogen waarin veel emotie zat, ze stopte bijj een deur "Hier ligt uw vader". Ik knikte en ze liep weg, ik deed de deur open. Mijn vader lag dood stil op het bed , hij was wat groenig . Er was een diepe snee op zijn voorhoofd te zien, het was wel al gehecht. "Pap.." hij verroerde zich niet, "Papa?.." Nog steeds niets. Liam legde zijn arm om mijn middel en gaf me een kus in mijn kruin. Die jongen die erg op Dante leek kwam binnen gerend met de jongens , Lilou , Nadia en Eleanor achter zich aan. "Sarah! ik heb je gemist!" en hij knuffelde me met een sterke greep. Vragend keek ik naar Lilou , "Dat is Dante..." Mijn ogen werden groot, "Nee dat kan niet hij was -" ik werd onderbroken "Dood?" vroeg Lilou met een grijns op haar gezicht. Ik knikte, Lilou had ik het niet verteld... "Ehm ..Sarah ik heb je dagboek gelezen.. sorry." ik grinikte , Lilou kennende zou ze dat bij iedereen doen. "Geef niet hoor, hoef ik het niet te vertellen" Ik keek weer naar Dante die me nog steeds vast hield , hij had kleine traantjes in zijn ogen. "Niet huilen, ik ben er toch nog" ik kon beter zeggen dat hij er nog is maar dat klinkt zo raar...
Toen Dante me uiteindelijk los liet ging hij bij papa kijken, "Hoi ik ben Eleanor..." en ze stak haar hand uit. "Dat weet ik, je was in het ziekenhuis toen ik er lag." antwoorde ik terwijl ik haar hand schudde. "Maar toen sliep je.." "Uhm.. zeg maar dat ik licht sliep en ik heb heel vaak je naam gehoord" ik keek nasr Louis die ik voor het eerst zag blozen. "Niet gemeen bedoeld maar zouden jullie even de kamer willen verlaten?" ze knikte en liepen weg. Dante mocht blijven, "Nou Dante, vertel je verhaal..."
Hoihoi,
Ik ben Nadia! Amber kan we schrijven maar niet publiceren... Dus daarom doe ik het even! :) xxx
Comment en Vote plz
Xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...