55

1.2K 39 3
                                    

P.o.v Sarah

We lopen naar een park, wat zou de verrasing zijn? Ik kan nooit zo goed tegen verrasingen , ik vind verrasingen wel leuk maar als het te lang deurt dan wordt ik gewoon hyper en gestoord. "Zijn we er al?" vraag ik wat zeurend en opgedrongen, Niall en Harry grinniken en schudden hun hoofd. "Hoelang nog?" vraag ik op dezelfde toon als eerst, iedereen zucht diep. Volgens mij ben ik vervelend bezig, " Nog even geduld...." zegt Lilou. Ik knik en probeer me rustig te houden, ik ren wat naar voren en draai me terug om naar de groep. "Hoelang duurt dat?" vraag ik terwijl ik achteruit loopt, "Kijk daar staat het al" zegt Dante wat opgelucht. Ik draai me met een ruk om en knal tegen een lantaarnpaal aan, ik lig op de grond terwijl de rest me uitlacht. "Nou zeg.. jullie zijn aardig.." zeg ik mompelend terwijl ik opsta, Liam kijk me wat bezorgd aan terwijl hij me helpt. "Het gaat wel " stel ik hem gerust, "Maar waar is die verrasing?" vraag ik terwijl ik spring om wat meer te zien. "Voortaan geen verrasingen meer voor Sarah" zegt Nadia hoofdschudden, ik steek mijn tong uit en kijk weer om me heen. "Bij het meertje" zegt Lilou dan en ik rende eropaf, Harry houd me tegen. "Wat?" zeg ik wat bot, "Ik wil de eerst zijn" zegt hij en hij begint te sprinten. "O.. dat dacht ik toch niet!" roep ik hem achterna terwijl ik sprint, de rest hoor ik lachen en wat zeggen maar dat let ik dus niet op.

"Lekker voor je Harry, ik was eerder" zeg ik plagend, Harry schiet in de lach en gaat op het kleedje zitten. "Dus we gaan picknikn de nacht? " vraag ik als iedereen zit, ze knikken. Ik zit naast Liam en Lilou, Lilou zit naast Harry en Harry naast Niall, Niall zit weer naast Nadia en Nadia naast Liam. We zitten namelijk in een kringetje, "Wat hebben we voor eten?" vraag ik nieuwsgierig. Niall showt al het eten en schept ook gelijk op, als iedereen wat op zijn boord heeft schep ik ook op. Ik heb een salade en kippendrumsticks, i love kip!

==

P.o.v Liam

Het eten is echt lekker! Ik heb wat friet met .. hoe noem je dat ookalweer?.. saté?.  Het is in ieder geval lekker, "Uhumm". Ik kijk op en zie Paul staan, "Hey Paul, wat doe jij hier?" vraag ik. "Weten jullie wel hoe gevaarlijk het is als je in One Direction zit en dan gaat pickniken in een openbare park?" vraagt hij terwijl hij zelf natuurlijk het antwoord al weet, "Sorry" zegt Niall wat zielig. "Geef niet maar wat als er iets gebeurde ?" ik kijk naar beneden en haal mijn schouders op, "Ik zit in dat busje daar om fans te spotten ,oke?" ik knik en hij loopt weg.

==

P.o.v Nadia

Niall en ik hebben het heel gezellig samen, we hebben veel gemeen en misschien krijgen we nog wat in de toekomst. Teminste dat hoop ik, ik hoor een geluidje en Niall kijk op zijn mobiel.  "Yes!!" roep hij snel, "Wat?" vraag ik nieuwsgierig. Tja dat ben ik gewoon, niet zo erg als Lilou maar toch wel erg. "Ellie wilt met mij op date!!" mijn gezicht betrek, date hij nu? En niet met mij? Sarah en Lilou kijken me verdrietig aan. Ik knik terwijl ik naar de grond kijk, "Lilou?!" iemand onderbreek mijn gedachte.

==

P.o.v Harry

"Lilou?!" ik kijk op en zie iemand zwaaien naar haar, ik kijk naar Lilou en haar gezicht staat niet bepaalt blij. "Wat is er honey?" vraag ik, "O niets, het is Robin maar..". Ik dacht na, was Robin die jongen die haar bedroog of.. nee hij bedoog haar!!

==

P.o.v Lilou

Robin komt naar ons toe lopen, hier heb ik dus totaal geen zin in nu.. "Lilou het spijt me echt, wil je me terug?" ik zie dat Harry een vuist maakt van zijn hand, "Robin, nee. Ik vergeef je wel want het leven is te kort, niet omdat ik het zielig ofzow voor je vind. Ga nu gewoon weg.." zeg ik wat bot en ik kijk wat geïriteerd naar hem. "Lilou..." probeerd Robin opnieuw, "Je hoort toch wat ze zegt ? Ga weg!" zegt Harry wat boos. Ik leg een hand op zijn been, hij moet niet zo boos doen. "Sorry hoor maar wie ben jij , lozer?!" zegt Robin boos , o god.. daar gaan we... "Nou sorry hoor maar ik ben wel haar vriendje!" zegt Harry boos terwijl hij opstaat en bedreigend voor Robin staat, de rest kijkt wat ongeloving en verbaasd. "Harry.." probeer ik nog maar Robin onderbreekt me, "O ja?! Goed neem dat kind dan maar!!". Dat kind? noemde hij me nou echt zo? , "Dat kind?? Je wilde haar terug ja!!" zegt Harry boos. "Harry.." probeer ik nog maar Harry heft zijn arm op en slaag Robin met zijn vuist tegen zijn... was dat tegen zijn slaap? Ik denk het wel.. Robin valt op de grond en mijn ogen worden groot, "Harry!! Waarom??" vraag ik terwijl ik bij Robin knielt. "Hij..hij.." Harry maakte zijn zin niet af en ik rolde met mijn ogen, hij had er gewoon geen goede reden voor?! Paul kwam op ons af gelopen, "Harry ben je gek geworden?! Je gaat toch geen fan slaan?!!" zeg Paul terwijl hij naast me bij Robin kielt.

Aloha lovely people,

Hoe was jullie vakantie? Die van mij is bijna afgelopen en wat ben ik blij dat er iets zoals zomervakantie bestaat! Maar goed, de vragen waar ik volgend hoofdstuk aan gaat werken en denk er zelf ook even aan het antwoord: 1. Gaat het goed met Robin? 2. Wilt Lilou nu nog wel veder met Harry? 3. Krijgen Niall en Nadia nog wat?"

Tjaa bedenk zelf de antwoorden maar en schrijf het in de comment, schrijf ook in de comment wat je van dit hoofdstukje vond.

Comment , vote en follow !!

XX Ambi Bambi

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu