P.o.v Nadia
"We gaan de speurtocht doen" zeg ik , Sarah knikt en trekt haar jas aan. "De jongens hebben het voor ons gemaakt en wij voor hun." legt Lilou uit, "Oke" zegt Sarah en Niall overhandigd de speurtocht. Ik doe hetzelfde bij Harry, "Succes hea" zeg ik en we lopen een andere kant op. "Oke wat eerst?" vraag ik. "Hier staat: Opdracht 1, ga allen in het oog en maak een foto als bewijs..." Ik kijk haar raar aan, "Ze bedoelen de Londen Eye" zegt Lilou. "Allemaal?" vraag ik, Sarah knikte. "Nee ik ga niet mee!" roep ik zowat, "Waarom niet?" vraagt Lilou. "Ik heb hoogtevrees!" Sarah en Lilou kijken elkaar aan, "Oke dan gaan wij tweeën" ik knik en we lopen naar de Londen Eye.
"Ik ben moee!" zeg ik zeurend terwijl ik voorop loop, "Kijk Nadia daar is een bankje" hoor ik van achter me. Ik draai me om en word onder mijn oksels vastgepakt, ze rennen maar ik zie niet waarheen. "Waar gaan we naartoe?!" roep ik, opeens schiet de opdracht te binnen. "Nee!! Laat me los!!" ik begin wilt te trappen maar het heeft geen nut, "Doe naar dicht meneer" hoor ik Sarah zeggen. "Nee" zeg ik nog maar de deur ging al dicht, zodra we bewogen lieten ze me los. Nu was er geen weg terug... Ik ging zitten en trok mijn benen omhoog, ik knuffelde mijn knieen kon je zeggen. "Zo erg is het niet Nadia.." zegt Lilou, "WAT?! IK HEB HOOGTEVREES EN IK BEN CLAUSTOFOBISCH!" riep ik zwaar in paniek. "Is ze claustrofobisch? Daat zei je niets over.." hoorde ik Lilou tegen Sarah zeggen, "Dat wist is ook niet.." zeg ze binnenmonds terug. "Maak het bewijs nou maar.." zeg ik, Lilou en Sarah gaan naast me zitten en maken een foto. Ze sturen hem op naar een Whatsapp groep die Speurtocht heet, lekker creatief zijn ze...
Zodra we beneden waren rende ik het wagentje uit, "Ohw, grond ik heb je gemist!" zeg ik en ik geef een kusje op de grond. Gelijk spuugde ik , ik had grond ik mijn mond gekregen. "Pffftt" maak ik met mijn tong en Lilou en Sarah beginnen te lachen.
==
P.o.v Harry
"Opdracht 1, ga naar de Starbucks en vraag naar de speciale bestelling, als je eet film het" lees ik hardop voor, iedereen kijkt elkaar aan. "Waarom vertellen ze het?" vraagt Dante "Ik weet nuet maar we gaan" zegt Liam. Ik knik en we lopen naar de Starbucks, "Wij komen voor de speciale bestelling..." vraag Niall aan de medewerker. "Van de speurtocht?" we knikten en gaan zitten, we krijgen vier bekkertjes voor ons met allemaal een andere vulling. In de eerste zit groentemix , de twee gummiebeertjes, derde citroensap en de vierde water denk ik... "Oke ik film" zeg ik en ik pak mijn mobiel, "Ik heb een whap" zeg ik en ik open Whatsapp. Er staat 'Opdracht 1' en je ziet een foto van de meiden in de Londen Eye, Nadia ziet er doodsbang uit. Ik laat het de jongens zien, "Haha zie Nadia, ze heeft hoogtevrees.." lacht Niall. Nu snap ik waarom Nadia er zo op sta en ik begin te lachen, "Oke onze opdracht". We hebben besloten dat ik de groentemix doe, Dante de gummiebeertjes, Liam de citroensap en Niall water. Liam houd de camera vast en film hoe ik mijn goentemix opdrink, ik laat zien aan de camera dat ie leeg is en Liam druk op pauze. Dante gaat zitten voor de camera en eet rustig zijn gummiebeertjes op, ik druk op pauze nadat Dante liet zien dat ie leeg was. Liam dronk zijn citroensap en trok een zeur gezicht, we lachten allemaal behalve hij dan. Niall dronk zijn water, "Dat was geen water!" zeg hij terwijl hij een vies gezicht trek. "Er zit iets doorheen!" ik keek in het bekertje , er lagen zoutkristalen in en ik begin te lachen. Ik verstuurde het filmpje en las opdracht 2.
Hoihoi,
Hoofdstuk 2 van adopted by One Direction is uit!
Ik heb het geschreven en ik ben benieuwd wie het allemaal lezen, dus comment als je het leest en laat achter wat je van dat hoofdstuk vond.
Laat ook achter in de comments wat je van dit hoofdstuk vind en vote en follow natuurlijk!
Xx Amber
p.s dit is deel 1 van de speurtocht
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...